וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התהפכות רכב ברהט: הנוסע נהרג, הנהג וחבריו נמלטו

רמי שני

7.4.2012 / 8:44

צעיר בן 25 נהרג הלילה לאחר שהרכב בו נסע התהפך סמוך ליישוב רהט. צעירים נוספים שנסעו עמו ברכב, ובהם גם הנהג, נמלטו מהזירה זמן קצר לאחר התאונה. המשטרה פתחה בחקירה

תושב רהט בן 25 נהרג הלילה (שבת) בתאונת דרכים שאירעה בעיר, לאחר שננטש במקום התאונה על ידי שלושת חבריו שנסעו עמו ברכב. התאונה אירעה לאחר שנהג הרכב, אשר נמלט אף הוא מהמקום, איבד שליטה על רכבו וגרם להתהפכותו.

כשהארבעה נסעו סמוך לשכונה 20 בעיר, החליקה המכונית על שלולית מים, בעודה נוסעת כפי הנראה במהירות שאינה תואמת את תנאי הדרך. הנהג איבד שליטה על הרכב, אשר התנגש בעמוד והתהפך. הנוסע שנהרג הועף מתוך הרכב טרם שנפגע, על פי החשד מאחר שלא היה חגור בחגורת בטיחות. הוא נפגע בנפילתו ונפצע באופן אנוש.

עוברי אורח שהבחינו בפצוע הזעיקו צוות של מגן דוד אדום, שניסה לבצע בו פעולות החייאה והחל לפנות אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם בתוך זמן קצר נאלץ לקבוע את מותו.

שלושת נוסעי הרכב, ובהם נהג המכונית, כפי הנראה יצאו מהתאונה ללא פגע או עם פגיעות קלות בלבד. השלושה נמלטו מהמקום זמן קצר לאחר ההתהפכות. צוותי חקירה של משטרת התנועה בנגב אשר הגיעו למקום, פתחו בחקירת נסיבות התאונה. המשטרה עורכת כעת סריקות לאיתורם של הנמלטים, אשר זהותם ופרטיהם ידועים לחוקרים, לצד זהותו של בעל הרכב.

לפני שלושה שבועות נפצעו שני צעירים, תושבי הכפר ואדי סלאמה, בהתהפכות רכבם בקטע כביש שבין כרמיאל לכפר ראמה. אחד הפצועים נפגע באורח אנוש ופונה לבית החולים ברמב"ם באמצעות מסוק, ואדם נוסף שהיה ברכב נפצע קל ופונה לבית החולים זיו בצפת. מהמשטרה נמסר כי מחקירת נסיבות התאונה עולה כי הרכב סטה לימין מסיבה לא ברורה, התנגש במעקה בטון והתהפך, וכי קיים חשד שנהג הרכב נסע במהירות ומפרזת.

לקריאה נוספת:
חשד: בן השר לשעבר הירשזון נהג שיכור, התהפך, ופצע צעירה אנושות
לפני שנה: נהג התהפך עם רכבו באזור אשכול - ונהרג
לפני שנה: חשד - ההרוגה בהתהפכות הג'יפ לא חגרה חגורת בטיחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully