וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באמריקה: אפשר להיקבר בתוך בייקון

אמריקאים מתים עליו, ומעכשיו הם יכולים גם להיקבר בתוכו - חברה מסיאטל השיקה גימיק חדש למען חובבי הבייקון. המחיר למנוחת עולמים בין קותלי החזיר המעושנים: 3,000 דולרים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

חברת המזון J&D מסיאטל מציגה את החידוש האחרון בעולם הגסטרונומיה והקבורה - ארון המתים הראשון בעולם בצורת בייקון. מטרת הגימיק השיווקי היא לאפשר לחובבי בשר החזיר המעושן, שמוכנים להיפרד מ-3,000 דולרים, להיות קרובים למאכל האהוב עליהם, אפילו ברגעיהם האחרונים.

התיירים בכיכר טיימס בניו יורק דווקא לא התרשמו מהרעיון: "אני חושב שזה נורא, אם להיות כן", אומר ג'ק שואו, תייר מאנגליה. "זה אומר שאנשים מתים מאכילת יתר, או משהו כזה. האם זו הצהרה? אני לא מבין". ברברה רבלו, תיירת מפורטוגל, מוסיפה: "אני אוהבת בייקון, אבל לא ארון קבורה מבייקון".

האמריקאים, מצדם, כנראה חושבים קצת אחרת. החברה כבר הספיקה לבצע את המכירה הראשונה שלה, לתושב אייווה. גם אחד התושבים בתפוח הגדול נשמע בעניין. "הייתי רוצה. כלומר, אני אוהב בייקון. להיות בתוכו לנצח יכול להיות כיף", אומר מייקל ארקנגלטי, תושב ניו יורק.

ג'סטין אש ודייב לפקוב, השניים העומדים מאחורי החברה, המכנים עצמם "הבייקון בויז", צפויים בקרוב להשיק תכנית מציאות חדשה שתעקוב אחר עלילותיהם. כחלק מהמהלך, הם צילמו סרטון ובו הובל הארון דמוי החזיר בשוק הומה אדם. כעת נותר לראות האם הרעיון יתפוס, או שמא ייקבר קבורת חזיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully