וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: ארבעה עדים חדשים נגד הרב אלון

גלעד גרוסמן

10.4.2012 / 8:54

שני בני אדם שהיו לכאורה עדים למעשים בהם מואשם הרב מוטי אלון, זומנו על ידי הפרקליטות לתת עדות במשפט. העדים החדשים סיפרו לשניים מחבריהם על המעשים - וגם הם זומנו

לקראת תחילת שלב שמיעת העדויות במשפטו של הרב מוטי אלון, הנאשם בביצוע מעשים מגונים בשני קטינים שהיו תלמידיו, הגישה הפרקליטות בקשה לזמן למסור עדות ארבעה עדים חדשים כנגד הרב. מבקשת הפרקליטות עולה כי לאחרונה פנו אליה שניים מהעדים החדשים שביקשו לשפוך אור על הפרשה. לטענת הפרקליטות, אחת העדו?ת נכחה לכאורה באירוע משנת 2001 בו היה לכאורה מעורב אלון ואילו השני, תלמיד לשעבר של אלון, היה לכאורה עד שהתרחשו לדבריו בשנים 1995 ו-2008.

בעקבות חקירת השניים במשטרה, הגיעו החוקרים לשני עדים נוספים אשר לטענת הפרקליטות, שמעו מהעדים החדשים על האירועים להם היו עדים לכאורה. בשבוע שעבר פנתה המשטרה לאלון בבקשה לזמנו לחקירה בעקבות המידע החדש, אולם הדבר לא התבצע שכן אלון שוהה בחו"ל. "עדותם של העדים חיונית לחקר האמת ויש בה כדי לשפוך אור על נסיבות האירועים המיוחסים לנאשם".

משפטו של אלון נפתח בחודש דצמבר האחרון. בכתב האישום שהוגש נגדו, נטען כי אלון ליטף, חיבק ונישק בצווארו נער בן 17 שלמד בישיבת "הכותל" בראשה עמד אלון. המקרה אירע בשנת 2002, לאחר שהנער, שהתאבל על מות מכר, הוזמן להגיע לרב אלון, שם לכאורה ביצע בו את המעשים. בנוגע למתלונן השני, בכתב האישום צוין כי אלון פגש גם במקרה זה נער בן 17, שפנה אליו בשנת 2005 לנוכח מצוקה אישית ומשפחתית בה היה נתון. לפי כתב האישום, הנער הגיע למשרדו של אלון בעמותת "מבראשית" שבראשה עמד, ושם סיפר לרב על קשייו. בשלב מסוים הניח אלון את רגלו בין רגליו של הנער. בהמשך הוא אף ניסה למשוך אותו לעברו על מנת להושיבו על ברכיו. בתוך כך, ליטף אלון את פניו וכן מקומות שונים בגופו.

במענה לכתב האישום שהוגש נגדו, הודה הרב אלון בחלק מהמעשים שיוחסו לו, אך הכחיש כל קשר מיני למעשים. בתשובה שהוגשה על ידי עורכי הדין יעקב רובין ואריאל רובין, טען אלון כי אינו זוכר שנפגש עם אחד המתלוננים וזאת מכיוון שנפגש עם מספר רב של תלמידים בזמן שעמד בראש בית הכנסת. הוא כן זכר את המפגש את המפגש עם המתלונן השני, אולם הכחיש שמשהו ממעשיו באותו מפגש נעשה מתוך כוונה מינית.

פרשת הרב אלון - כתבות אחרונות:
הרב אלון שב ומכחיש: "לא ליטפתי לשם גירוי מיני"
נפתח משפטו של הרב אלון המואשם במעשים מגונים
תלמידי הרב אלון מסבירים: "נשיקותיו לא מיניות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully