וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידי הרב אלון מסבירים: "נשיקותיו לא מיניות"

קובי דוד

2.11.2011 / 21:40

"ככה מתנהג אבא אוהב", מבהירים תלמידיו של מי שמואשם במעשים מגונים. "הבעיה מתחילה כשבאים אליך אנשים עם בעיה בזהות המינית שלהם", טוען אחד מהם. אלון למקורביו: מאמין בחפותי

יוצאים להגנתו: תלמידיו של הרב מוטי אלון תקפו היום (רביעי) את כתב האישום החמור שהוגש נגד הרב הבולט, בגין מעשים מגונים בשניים מתלמידיו. לטענתם, מדובר בעלילת שווא, שמאחוריה עומדים מספר רבנים שמנסים לפגוע באופן אישי באלון, ובשם שרכש לעצמו במרוצת השנים.

עוד בנושא
הרב מוטי אלון הואשם בביצוע מעשים מגונים בקטינים
הפרקליטות: אישום נגד מוטי אלון, בכפוף לשימוע
פורום תקנה חשף: העדויות נגד הרב אלון

הרב מרדכי אלון במהלך דרשה לתלמידיו ב-16 בפברואר 2010. משה אסרף, ג'יליס
מדובר בעלילת שווא? הרב מוטי אלון/ג'יליס, משה אסרף

הם מכירים אותו כבר שנים רבות, נפגשים עמו מספר פעמים בשבוע בשיעורי תורה, הוא קורא להם בניו והם מכבדים אותו בכינוי 'אבינו'. תלמידי וחסידי הרב אלון לא מעכלים את גודל הבשורה המרה. בכתב האישום החמור שהוגש נגד הרב מגוללים לפרטי פרטים מספר אירועים בהם הרב, לכאורה, נוגע וממשש את גופם של תלמידו במקומות מוצנעים. הרב בתגובה לא היה מוכן לקבל את הצעת הפרקליטות להסדר טיעון מקל, שהיה מוחק חלק מהפרטים בכתב האישום וכן הסכמה שלא יישלח לכלא.

"רבנים רוצים להפיל את אלון"

יוסי גרינפלד, תלמד ותיק של הרב, סיפר לוואלה! חדשות: "התחושה מורכבת, מצד אחד זה כואב, מצד שני אנחנו שמחים שהרב יכול לשבור את השתיקה. הוא חשב שהפרקליטות תסגור את התיק, אך מעתה הוא יצא למלחמה על חפותו". גרינפלד התייחס למגע הפיזי הבעייתי המיוחס לאלון בכתב האישום, ואמר כי "בתור תלמיד גם אני הייתי מקבל חיבוק ארוך כשראשו מוטה הצדה, הוא היה נותן גם לי נשיקה מאחורי הצוואר, אין בזה שום דבר מיני". עוד אמר גרינפלד כי "מדובר בבחור עם מצב נפשי רגיש מאוד. הוא לא פירש את התנהגותו של הרב לבד, אלא בעזרת רבנים שמקנאים ברב אלון ושרוצים להפיל אותו".

תלמיד נוסף של הרב ומקורב למשפחתו, שי עמרוסי, סיפר כי "הרב שלנו מחבק אותי ואת הילדים הקטנים שלי בכל הזדמנות, חיבוק חם, אוהב, ארוך, עם נשיקה. הוא גם מצמיד את הראש שלו לראש שלנו באהבה וחיבה גדולה, עבורנו זה כבוד גדול - ככה מתנהג אבא אוהב וככה אני מתנהג עם הילדים שלי. הבעיה מתחילה כשבאים אליך אנשים בעלי בעיה בזהות המינית שלהם, או בביטחון האישי שלהם. ההרגשה הסובייקטיבית שנובעת מרקע חיים אישי גורמת להם לקחת את אותם המעשים והחיבוקים האבהיים למקומות אחרים שבעיניהם הופכים להיות לא ראויים".

עמרוסי אף מנסה להביא דוגמא ממערכת הצה"לית כדי להצדיק את מעשיו של הרב. "אני כלוחם ביחידה קרבית קבלתי אגרוף חזק וכואב מהפקד שלי אחרי התנכלות עם מחבלים, האגרוף כאב מאוד, אבל הוא מילא אותי בגאווה, כך הייתי יודע שהמפקד שלי היה גאה בי. לעומת זאת, חייל ג'ובניק שהיה מקבל אגרוף כזה היה מגיש תלונה נגד המפקד שלו. המסקנה היא, שלמרות שלשני המפקדים הייתה הכוונה זהה אצל כל אחד זה נתפס אחרת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"אני מאמין בחפותי"

תלמיד נוסף, אבי בן שושן, שעבד עם הרב אלון בישיבת "חורב" שבראשה עמד, הוסיף כי "אני מכיר את הרב כבר עשרים שנה. כשעבדתי בישיבה בה שמשמתי כרכז חברתי הוא היה ראש הישיבה. מעולם לא שמעתי ברמיזה או בקריצת עין שלרב אלון יש נטיות או מעשים לא הוגנים. גם בתור אורח כבוד שלי בחתונה הוא חיבק אותי במשך דקות ארוכות מול המצלמות ואשתי, חיבוק אבהי מחמם מכל הלב כזה שנותן לך תחושה של ביטחון, זה האופי של הבן אדם".

יותר מאוחר הערב, הרב אלון נשמע רגוע ונינוח, ובשיחה משותפת עם מקורביו סיפר בשלווה. "אני מאמין בחפותי וממשיך כרגיל בקודש". כמו בכל יום רביעי בשבוע, גם הערב נפגשו תלמידו לשיעור תורה בבית הכנסת המרכזית במושבת מגדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully