וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב מוטי אלון הואשם בביצוע מעשים מגונים בקטינים

גלעד גרוסמן

2.11.2011 / 14:25

באישור היועץ המשפטי לממשלה ובתום חקירה ממושכת הגישה פרקליטות המדינה כתב אישום נגד הרב בגין ביצוע מעשים מגונים בשני קטינים

לבית משפט השלום בירושלים הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד הרב מרדכי (מוטי) אלון, בגין ביצוע מעשים מגונים בשני קטינים, שאחד מהם היה תלמידו של אלון, בעת ששימש כראש ישיבת "הכותל" שבעיר העתיקה בירושלים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים, בסוף שנת 2002 הגיע נער בן 17 לישיבת "הכותל". "כמו רבים מתלמידיו, ראה גם הנער בנאשם מושא להערצה", נכתב בכתב האישום.כחודש לאחר שהנער החל ללמוד בישיבה, נהרג אדם אותו הכירו הנער ואלון. בערב שבו נהרג אותו אדם הועבר לנער פתק, שהנחה אותו להגיע לרב אלון לאחר תפילת ערבית.

לטענת הפרקליטות, אלון הוביל את הנער לחדרו האישי בישיבה, ושם "במה שנראה היה כביטוי להשתתפותו של הנאשם בצערו" של הנער, הוא חיבק אותו ממושכות וליטף אותו. לאחר מכן התיישב אלון צמוד לנער על ספה שהיתה בחדר, והניח את ראשו של הנער על כתפו, חיבק אותו ומדי פעם נישק את הנער בצוואר ובעורף. בכתב האישום נטען עוד, כי לאחר מכן אלון הציע לנער לישון בביתו, ושם שוב חיבק אותו ונישק אותו, ואף הורה לנער לנשק אותו חזרה.

עוד נטען בכתב האישום, כי כמה שבועות לאחר מכן, תיאם הנער פגישה עם הרב אלון בחדרו בישיבה. כשהוא נכנס לחדר, אמר לו הרב אלון שהוא התגעגע אליו, וחיבק אותו בעמידה חיבוק ממושך שארך מספר דקות. לאחר מכן שוב חיבק את הנער ונישק אותו בעורפו, בצווארו, באוזנו ובלחיו.

עוד על פרשת הרב אלון
פורום תקנה חשף: העדויות נגד הרב אלון
הפרקליטות: אישום נגד מוטי אלון, בכפוף לשימוע
"פורום תקנה שגה כשפרסם עדויות על הרב אלון"

"הניח את רגלו בין רגליו של הנער"

בנוסף, אלון נאשם בביצוע מעשים מגונים בנער בן 17 שפנה אליו בשנת 2005 לנוכח מצוקה אישית ומשפחתית בה היה נתון. בפרקליטות מציינים שאלון היה מנהיג רבני מוערך ובעל השפעה על ציבור רחב, ולכן רבים פנו אליו להתייעצויות, בין השאר בנושאים אישיים ורגשיים.

לפי כתב האישום, הנער הגיע למשרדו של אלון בעמותת "מבראשית" שבראשה עמד, ושם סיפר לרב על קשייו. בשלב מסוים הניח אלון את רגלו בין רגליו של הנער. בהמשך הוא אף ניסה למשוך אותו לעברו על מנת להושיבו על ברכיו. בתוך כך, ליטף אלון את פניו של הנער וכן מקומות שונים בגופו.

במקרה נוסף הגיע הנער לשיעור בישיבת "הכותל", מבלי שידע שהרב אלון עומד בראשה. לאחר תום השיעור, בזמן שהנער המתין לאחד מחבריו מחוץ לבית המדרש, יצאו החבר ואלון מבית המדרש יחדיו, כשאלון חובק את צווארו של החבר. החבר הזמין את המתלונן להצטרף אליו ואל אלון. לאחר שהנער הסכים, אלון נפרד מהחבר ולקח את א' לחדרו. שם הוא הושיב את הנער על ברכיו וחיכך את איבר מינו בגופו של הנער מעל בגדיו. אלון נאשם במקרה זה בביצוע מעשה מגונה בכוח.

אלון דחה השבוע הצעה של הפרקליטות להדר טיעון מקל, שהיה מוחק חלק מהפרטים בכתב האישום וכן הסכמה שלא יישלח לכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully