וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן: "אין שינוי בעמדתנו לגבי פולארד"

טומי וינטור, דובר המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן, ציין כי "אין שום שינוי בעמדה" לגבי שחרורו של המרגל היהודי-אמריקאי, בתגובה לאיגרת ששלח נשיא המדינה לאובמה

טומי ויטור, דובר המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן, אמר הלילה (שלישי) לכתבים כי ארה"ב לא שינתה את עמדתה בנוגע למאסרו של המרגל היהודי אמריקאי ג'ונתן פולארד. "אין שום שינוי בעמדתנו", אמר ויטור, כך לפי דיווח של סוכנות הידיעות הצרפתית AFP.

תגובת הבית הלבן הגיעה בעקבות האיגרת האישית ששלח היום נשיא המדינה, שמעון פרס, לנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, ובה בקשה רשמית לשקול בחיוב מתן חנינה לפולארד על רקע הומניטרי. בקשתו של פרס נשלחה עקב ההחמרה במצבו הבריאותי של פולארד, שפונה בסוף השבוע האחרון לבית חולים בצפון קרוליינה.

פרס הודה באיגרת לאובמה על יחסו החיובי ועל "הידידות הרבה שממשלו מפגין כלפי מדינת ישראל" והדגיש את הדאגה הרבה שהעם בישראל ובני משפחתו של פולארד חשים לנוכח ההידרדרות במצבו הבריאותי. הנשיא הדגיש בדבריו לאובמה כי לאור מצבו הבריאותי הקשה והעובדה כי ריצה כבר 26 שנים בכלא, הוא שב ומבקש כי ישקול בחיוב מתן חנינה לפולארד.

האיגרת נשלחה לאחר שרעייתו של פולארד, אסתר, נפגשה אמש עם פרס וביקשה ממנו לפנות בדחיפות לאובמה כדי למנוע את החזרתו של פולארד מבית החולים לכלא ובעקבות פנייתה לציבור בבקשה ש"בכל בית ובית כנסת בישראל יתפללו לשלומו".

עוד באותו נושא:
הנשיא פרס לאובמה: הענק חנינה לפולארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully