וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא משחקים באש? בן 7 הצית שורת שריפות באלסקה

הילד הודה בפני החוקרים בבירת המדינה המרוחקת בארה"ב כי הוא אחראי לחמש שריפות שפרצו במהלך החודשים האחרונים. "אני לא חושב שהוא הבין את ההשלכות", הסביר מפקד הכיבוי

האם ילד בן שבע אחראי לשורת שריפות באלסקה? כך טוענים הרשויות בג'ונו, בירת המדינה הנמצאת בצפון הרחוק של ארצות הברית. לדברי מפקד כוחות הכיבוי בעיר, דן ג'אגר, הילד הודה כי הצית חמש שריפות במהלך ארבעה החודשים האחרונים. עדיין לא ברור מה הניע את הילד למעשים.

על פי העיתון המקומי "ג'ונו אמפייר", ג'אגר מסר כי הילד גרם נזק בסך 1,000 דולרים, כאשר הצית אש במשטח דשא, בשירותים של בית ספר, בבניין משרדים, ועוד פעמיים בחנות. מפקד כוחות הכיבוי ציין כי הילד סיפר לו כי השתמש במצית כדי להבעיר את האש.

"אין לו מושג שהשריפות היו יכולות להתפשט", הסביר ג'אגר. "הוא היה יכול להיפגע ואנשים נוספים עלולים היו להיפגע בגלל שחלק מהמבנים היו מאוכלסים. בגיל הזה, אני לא חושב שהוא הבין את ההשלכות של מעשיו". הוא הוסיף כי ייתכן שהילד הצית שריפות נוספות.

מצלמות האבטחה בבניין המשרדים תיעדו את הילד נכנס ועוזב את השירותים במקום, בזמן שהשריפה פרצה. עובד תחזוקה הבחין בשריפה, אך כוחות הכיבוי לא הוזעקו לבניין. עם זאת, העובד פנה לרשויות וזיהה את הילד. החוקרים עדיין מנסים לקבוע את המניע של הילד לביצוע המעשים, והאם הייתה לו משיכה מיוחדת לאש.

לקריאה נוספת
הצי האמריקאי מציג: רובוט מכבה אש
גרמני חשוד בהצתות בהוליווד - אך האם פעל לבדו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully