וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנה לחג": אנשי קבע יאלצו לשלם לכביש 6 בשבתות

5.4.2012 / 21:30

משרתי הקבע מותחים ביקורת על החלטת צה"ל שלא לממן יותר את הנסיעות בכביש מיום חמישי בערב ועד למוצאי השבת. "ההחלטה חוסכת מעט לצבא אבל גורמת ליותר כעס"

משרתי הקבע בעלי כלי רכב קיבלו בימים האחרונים הודעה מראש מחלקת תכנון ותקציבים באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אל"מ אייל הנס, לפיה צה"ל לא יממן יותר את הנסיעות בכביש שש מיום חמישי בערב ועד למוצאי השבת.

ההחלטה לא התקבלה בברכה בקרב משרתי הקבע. "אחרי שיצרו לנו מכסות דלק לא הגיוניות שיצרו בעיות קשות בניהול הנסיעות של הקצינים, באים עכשיו ומקצצים בנקודות רגישות במיוחד", אמר קצין בדרגת סא"ל בשירות קבע. "זו הייתה הטבה בסיסית שמתקיימת בכל חברה באזרחות ומי שקיבל החלטה בנושא עשה טעות כי היא חוסכת מעט לצבא, אבל גורמת ליותר כעס אצל משרתי הקבע".

משרתי הקבע הסבירו כי בסופי שבוע, שמוקדשים לבילוי בחיק המשפחה, נהגו הקצינים לנסוע לטיולים ברחבי הארץ למרות גובה המכסה שהוקצב להם, וכעת הם ייאלצו לשלם הכול מכיסם.

"ההחלטה פוגעת בכיס שלנו, אבל במצטבר כל הגזרות הללו גורמות לכל אחד מאתנו לחשוב אם זה המצב כרגע, מה יהיה מחר", הוסיף קצין בדרגת רס"ן.

גורם באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה הסביר כי בשל הקיצוץ החד בתקציב הביטחון, בצה"ל מחפשים דרכים להתייעל בכל תחום אפשרי. מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "את הנסיעה בכביש שש ממן באופן יחסי צה"ל בהתאם לרמת פעילות הפרט. בהמשך להנחיות המטה הכללי סוכם על הפסקת השתתפות צה"ל בעלויות הנסיעה בכביש שש בסופי שבוע. המהלך ייכנס לתוקפו החל מתאריך ה-29 באפריל 2012. יודגש שאין כל שינוי בשיעור השתתפות צה"ל בעלויות הנסיעה בכביש שש בכל ימות השבוע".

לקריאה נוספת
מילואימניקים מתלוננים על קיצוץ בתקציבם: "כמו לפני לבנון"
הקרב על התקציב: "משרד האוצר משתלח בקציני צה"ל"
הקיצוץ בתקציב הביטחון: 750 תפקידים יבוטלו בצבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully