וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלה ברגע האחרון: פעוטה כמעט נחנקה מחלון הרכב

קובי מנדל

5.4.2012 / 10:03

בת שלוש שיחקה עם הכפתור החשמלי ונלכדה בין הזכוכית למסגרת החלון. למרבה המזל, עוברי אורח שעברו במקום הצליחו להוריד אותו בכוח. "חשוב להשתמש בכפתור נעילת החלונות"

נס ברגע האחרון: חיי פעוטה בת שלוש מהעיר טמרה שבגליל המערבי ניצלו אתמול (רביעי) מחנק, לאחר שחלון המכונית בו ישבה כמעט ונסגר על ראשה. הפעוטה, שישבה במושב האחורי של הרכב המשפחתי, החלה לשחק עם כפתור החלון החשמלי. תוך כדי כך היא נלכדה בין מסגרת לזכוכית החלון, שעלתה והגיעה עד לצווארה, עד שהפעוטה החלה למעשה להיחנק. האם, שהבחינה במתרחש מאחורי גבה, כיבתה את הרכב ברגע של לחץ, וכשניסתה להניע אותו בשנית על מנת לשחרר את בתה הלכודה, הדבר לא עלה בידה.

למרבה המזל, עוברי אורח שראו את המתרחש הגיעו אל הרכב, בדיוק בשלב בו הפעוטה החלה להכחיל, הצליחו להוריד את החלון מטה בכוח ולחלץ אותה. במקביל, הוזעק רופא מסניף המרפאה המקומית הנמצאת בסמוך, וזה העניק לילדה טיפול ראשוני בחמצן. בתוך פרק זמן קצר הובהלה הפעוטה אל חדר המיון בבית החולים לילדים שבקריה הרפואית רמב"ם בחיפה, שם היא התקבלה על ידי הצוות הרפואי, שהמשיך את הטיפול בה. הפעוטה צפויה להשתחרר בזמן הקרוב לביתה, ומצבה כעת מוגדר טוב.

לדברי מנהל מיון הילדים ברמב"ם, ד"ר איתי שביט, מדובר בנס של ממש: "אילולא היו מצליחים לשחרר את הפעוטה מהרכב, זה היה נגמר באסון. ילדים קטנים הם עם סקרן, ועלינו מוטלת המשימה לשמור על ביטחונם ככל האפשר. במקרה הזה ניתן היה למנוע את האירוע הזה אם האם הייתה נועלת את כפתורי הפעלת החלונות, אמצעי שנמצא בכל רכב ומיועד לשמירה על הילדים".

לקריאה נוספת:
פעוט אושפז במצב קשה לאחר שקיבל מתאדון מאמו
באוגוסט האחרון: פעוט נלכד ברכב בוער בצפון - ונפצע אנוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully