וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט אושפז במצב קשה לאחר שקיבל מתאדון מאמו

קובי מנדל

23.1.2012 / 16:20

אמו של הפעוט התארחה אצל גיסה ומצאה במקרר בקבוקון של תרופה להורדת חום שהכיל למעשה את תחליף הסם. הגיס ואחיו, המוכר כנרקומן, נחקרים, מצבו של הפעוט משתפר

פעוט כבן שנתיים אושפז היום (שני) במצב קשה בבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שעל פי החשד ניתן לו בטעות תחליף סם מסוג מתאדון במקום התרופה נורופן. אמו של הפעוט, המתארחת בבית גיסה בחיפה, ניגשה למקרר כדי לתת תרופה לבנה לאחר שחום גופו עלה ומצאה במקרר בקבוק של התרופה, שבדיעבד הסתבר כי הכיל מתאדון. לאחר שנתנה לו את התרופה והוא חש ברע, פונה התינוק לבית החולים רמב"ם. בשעות האחרונות חל שיפור במצבו: הוא הראה סימני ערות והתאוששות ויצא מכלל סכנה, אולם הוא עדיין מונשם.

אחר הצהריים נחקרו שני גיסיהם של אמו של הפעוט, שאצלם התארחה עם בנה בחיפה. מדובר בשני אחים, בני 29 ו-30, והצעיר מביניהם מוכר למשטרה כנרקומן, המשתמש במתאדון באישור. רפ"ק אפי פז, ראש מחלק נוער בתחנת חיפה במשטרה סיפר לוואלה! חדשות כי מחקירת האחים עולה שהם היו מודעים שהחומר המסוכן הוכנס לבקבוקון, הנושא תווית של תרופת ילדים מסוג נורופן. האח המוכר כנרקומן טען שהוא עשה זאת מאחר ואחיו נוהגים לגנוב לו את תחליף הסם, וכדי שלא ימשיכו בכך הוא החליט להחביאו בתוך הבקבוקון המטעה. השניים הביעו צער על המקרה. בסיום החקירה, בכוונת מחלק הנוער לעצור אותם ולהביאם מחר בפני שופט שלום בחיפה.

מתאדון הוא סם נרקוטי מלאכותי החוסם השפעות של סמים אחרים, ומסייע לנרקומנים להיגמל מסמים קשים יותר, בהם הרואין.

עורך הדין מוסטפא ראפע, המייצג את משפחתו של הפעוט, אמר כי "מדובר בסיפור טרגי. לאם התינוק קשה מאוד עם הטעות הנוראה שלא הייתה לה עליה כל שליטה. היא הייתה אצל אחותה. האמא במצב מאוד קשה ושוהה כל העת ליד הבן, ומתפללת שהוא יתאושש במהרה. קשה לה גם לדבר, היא נחקרה במשטרה ושוחררה ללא תנאי, כי המשטרה לא חושדת בה בדבר".

(עדכון ראשון: 13:19)

  • עוד באותו נושא:
  • מתדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully