וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בצפון: פעוט נלכד ברכב בוער - ונפצע אנוש

קובי מנדל

28.11.2011 / 8:40

בני המשפחה סיפרו בבית החולים כי הפעוט, בן כשנתיים מטמרה, ישב במכונית המשפחתית עם אחיו, ששיחקו בגפרורים. כתוצאה, פרצה ברכב שריפה. האחים נמלטו אך הפעוט נלכד ונכווה באורח קשה

פעוט בן שנה ועשרה חודשים הובהל לפנות בוקר (שני) לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשלגופו כוויות קשות, המכסות 50% מפלג גופו העליון. מחקירה ראשונה עולה כי הפעוט, המתגורר עם בני משפחתו בטמרה, נלכד במכונית שעלתה באש. אמבולנס פרטי הסיע אותו לחדר המיון בחיפה, שם אושפז במצב אנוש.

הוריו של הפעוט, הניצבים ליד מיטתו של בנם במחלקה לטיפול נמרץ, שרויים בהלם, והשוטרים עדיין לא מצליחים לגבות מהם עדות. עם זאת, בני המשפחה סיפרו לאחיות כי הפעוט ואחיו שיחקו בתוך הרכב שחנה מחוץ לבית והדליקו גפרורים. עקב כך פרצה ברכב דליקה. האחים נמלטו, אך התינוק נלכד ונפגע באורח אנוש בשריפה, כשעיקר הפגיעה בראשו. ד"ר מיקי הלברטל, מבית החולים רמב"ם, אמר לוואל! חדשות כי "הפעוט נכווה בפלג גופו העליון בכוויות מדרגה שלישית. הוא מורדם ומונשם וכעת מבצעים בו טיפול החייאה ראשוני ומצבו מוגדר יציב".

בסוף השבוע נספו 5 ילדים בשריפה בטול כרם

שלשום אירע אסון דומה ליד טול כרם: חמישה אחים פלסטינים, בגילאי 5 עד 12, נספו בשריפה שפרצה בביתם בכפר קפין. ארבעה בני משפחה נוספים נפצעו כתוצאה מהשריפה. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי הוריהם של החמישה, אחיהם הגדול ורעייתו נפצעו כתוצאה משאיפת עשן בעת שניסו להציל את הילדים.

לפני שלושה שבועות, נשרפה למוות הילה צאלח, פעוטה בת שלוש, שנלכדה במכונית שעלתה באש ביישוב בית עריף שבשפלה. חוקרי שריפות העריכו כי השריפה התלקחה ממשחק בנרות או בגפרורים, וחקירה משטרתית העלתה כי האש פרצה ברכב משפחתי שחנה בחניון, סמוך לבית מגורים. אמה של הילה ושני ילדים נוספים ששהו ברכב הצליחו להימלט ללא פגע. עדי ראייה הוסיפו שהאם עמדה וזעקה מול הרכב הבוער, בעוד ששכן, שנהג בטרקטור, גרר את המכונית מחוץ ללהבות, אל מקום שבו ניתן היה לכבות את האש.

עוד בנושא
חקירת מות הפעוטה בבית עריף: ”לא אירע כשל טכני”
אסון ליד טול כרם: 5 ילדים פלסטינים נספו בשריפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully