וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון ליד טול כרם: 5 ילדים פלסטינים נספו בשריפה

ניר יהב

26.11.2011 / 10:24

ההרוגים בשריפה הם חמישה אחים בגילאי 5 עד 12, שישנו בחדרם בעת שפרצה שריפה לפנות בוקר בביתם בכפר קפין שבשומרון. הוריהם של החמישה, אחיהם הגדול ורעייתו נפצעו בעת שניסו להצילם

אסון כבד ליד טול כרם: חמישה אחים פלסטינים בגילאי 5 עד 12 נספו בשריפה שפרצה לפנות בוקר (שבת) בביתם בכפר קפין שליד טול כרם שבשומרון. ארבעה בני משפחה נוספים נפצעו כתוצאה מהשריפה. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי הוריהם של החמישה, אחיהם הגדול ורעייתו נפצעו כתוצאה משאיפת עשן בעת שניסו להציל את הילדים.

על פי הדיווח, השריפה פרצה לאחר שבני המשפחה השאירו נרות דולקים בבית לאחר שהלכו לישון. האש פרצה קודם כל בחדר הילדים והציתה את מיטותיהם של החמישה. צוותי הצלה וכיבוי אש, ביחד עם צוותים של הסהר האדום והמשטרה, הגיעו לבית לאחר שקיבלו הודעה על שריפה בקומה הראשונה. הצוותים הצליחו לפנות מהבית רק את ארבעת הפצועים לבית חולים.

לפני כשנתיים אירעה טרגדיה דומה בבית לחם: אישה פלסטינית וחמשת ילדיה נספו בשריפה בביתם שבעיר, ככל הנראה משאיפת עשן. אבי המשפחה נפצע באורח אנוש. מהמשטרה הפלסטינית נמסר אז כי השריפה פרצה כתוצאה מקצר חשמלי. התקרית אירעה בין חמש לשש בבוקר, כאשר בני המשפחה ישנו בדירה. כפי הנראה, בני המשפחה לא הצליחו לצאת מהדירה בזמן ונחנקו למוות משאיפת עשן.

לפני כעשרה ימים שתי נשים נשרפו למוות בדליקה שפרצה בדירת מגוריהן בקומה ה-18 בבניין דירות ברחוב בן גוריון באשקלון. הן זוהו כרחל שבת, בת 89, וכבתה, אליס שבת, בת 66. צוות כיבוי אש שהוזעק למקום השתלט על הלהבות מיד לאחר שפינה את דיירי הבניין. עם התפשטות העשן החלו מערכות הכיבוי לפעול וכמות גדולה של מים ירדה בחלקים הפנימיים של הבניין, אולם הלהבות לא פסקו. צוותי כיבוי שהגיעו אל הבית נאלצו לטפס לקומה ה-18 של הבניין באמצעות מדרגות וסולמות. בתום כיבוי השריפה, גילו הכבאים את הנשים ללא רוח חיים בשני חדרים נפרדים בדירה.

עוד באותו נושא:
טרגדיה ברשות: אם וחמשת ילדיה נהרגו בשריפה
טרגדיה באשקלון: אם ובתה נספו בדליקה שפרצה בדירתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully