וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: הירשזון יואשם, כנראה גם בגרימת חבלה

4.4.2012 / 16:37

בנו של שר האוצר לשעבר יואשם מחר בעקבות תאונת האופנוע בה נפצעה חברתו. הירשזון הודה בחקירתו ששתה שתי כוסות אלכוהול לפני שנהג וטען שחפץ על הכביש גרם לו לאבד שליטה

מחלקת התביעות של משטרת תל אביב תגיש מחר (חמישי) כתב אישום לבית הדין לתעבורה בתל אביב נגד ברק הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, בעקבות תאונת האופנוע בה היה מעורב ביום ראשון האחרון בתל אביב. מחלקת התביעות עדיין לא סיימה לגבש את סעיפי האישום, אך מסתמן שהם יהיו נהיגה בשכרות, נהיגה בקלות ראש וגרימת חבלה של ממש. כמו כן תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של הירשזון עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הוריה של הצעירה בת ה-24, שנפצעה בתאונה בה היה מעורב הירשזון, הגיעו מחו"ל, שם הם שוהים לצורך שליחות, ונמצאים לצד מיטתה בבית החולים איכילוב בתל אביב. גם גרעין גדול של חברים לא מש מבית החולים ונמצא שם כל העת. מצבה של הצעירה מוסיף להיות קשה מאד, והיא עדיין מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ. הצעירה מורדמת ומונשמת עם פגיעת ראש, וקיימת סכנה לחייה.

מעצרו של הירשזון הוארך ביום שני בארבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. הירשזון הודה בחקירתו כי שתה שתי כוסות אלכוהול בטרם נהג. לדבריו, חפץ כלשהו שהיה על הכביש הוא שגרם לו לאבד שליטה.

בדמו נמצאה פי שניים מכמות האלכוהול המותרת בחוק

מחקירת המשטרה עולה כי ביום ראשון בערב השניים בילו בפאב "הצוק" בחוף תל-ברוך. סמוך לשעה 21:00 הם עזבו את המקום, וזמן קצר לאחר מכן אירעה התאונה בצומת הרחובות יוניצמן ו-2040. בדיקה שנערכה לו בבית החולים איכילוב לאחר התאונה העלתה כי בדמו פי שניים מכמות האלכוהול המותרת בחוק.

אין זאת הפעם הראשונה בה הירשזון בן ה-28 נוהג שיכור לכאורה. בשנת 2006 נשלל רישיונו ל-33 חודשים, לאחר שהורשע בנהיגה בשכרות, כשחצה באדום צומת בתל אביב ביום שישי לפנות בוקר. מאז שנת 2002 צבר 25 עבירות תנועה, כולל חצייה ברמזור אדום.

הירשזון הוא הצעיר מבין שלושת בניו של שר האוצר לשעבר, שהורשע בשנת 2009 בשורה של עבירות כלכליות. הוא נידון לחמש וחצי שנות מאסר, אותן הוא מרצה בבית הסוהר חרמון. הירשזון האב קיבל עדכון בתאו על מעצרו של בנו, אך איננו יכול לשוחח עמו. אשתו, אמו של ברק, נפטרה בשנת 1995 ממחלה. גם האח האמצעי, אלרואי, הסתבך בעבר עם החוק. בשנת 2010 הוא נעצר בחשד להחזקת סם מסוג מריחואנה, אך לא הוגש נגדו כתב אישום.

הירשזון הבן גדל בתל אביב, ולמד בגימנסיה הרצליה. הוא למד ממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה. את חברתו, שנפצעה בתאונה, תושבת תל אביב, הכיר לפני כחודשיים, והשניים הפכו לזוג. עד לפני מספר חודשים היא עבדה במחלקת הווידאו של אתר אינטרנט חדשותי.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

עוד בנושא
חשש לחיי צעירה שנפצעה בתאונה שגרם ברק הירשזון
חשד: בן השר לשעבר הירשזון נהג שיכור ופצע צעירה אנושות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully