וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי-מאוס: הישגי ממשלת נתניהו, הגרסא המצויירת

לציון שלוש שנים לכהונתו של בנימין נתניהו, שחררה הלשכה סרטון מצוייר ברוח חג הפסח המונה את הישגי הממשלה לאורך השנה האחרונה. "זיכוי ממס - איזה כיף!". מצחיק או עצוב?

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום ועריכה: לשכת העיתונות הממשלתית, מתוך יוטיוב)

מה נשתנה השנה הזו מכל השנים? ובכן, תלוי את מי שואלים. יש שיגידו שהייתה שנה מלאה במרור, ואילו מסרטון מצויר שפרסמה לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לרגל מלאות שלוש שנים לכהונתו, עולה תמונה חיובית ומעוררת התפעלות. בסרטון מונה הקריין בפני משפחה ישראלית החוגגת את ליל הסדר, את הישגיו של ראש הממשלה לאורך השנה האחרונה.

"איזה כיף!", צוהלת הילדה הצעירה בשולחן, למשמע הישגי הממשלה הכלכליים שעם ישראל נהנה מהם השנה: נקודות הזיכוי ממס המעניקות תוספת של מאות שקלים בכל חודש וההתמודדות המוצלחת עם המשבר הכלכלי העולמי. בסרטון נראית דמותו המצוירת של כדור הארץ רצה בבעתה לרוחב המסך בעודה עולה בלהבות, כאשר דמותה של מדינת ישראל צופה בה מן הצד ומשתזפת בנחת, לאחר שהצליחה להימנע מהמשבר ואף להעלות את דירוג האשראי שלה ל-A+.

חלק נרחב מהסרטון מוקדש לצעדיה הביטחוניים של הממשלה, כדוגמת בניית הגדר החדשה בגבול הדרומי, אותה מצלמים בהתלהבות זוג תיירים. גם כיפת ברזל מופיעה בסרטון, כאשר דמותה החייכנית של מפת ארץ ישראל משתמשת במטריה כחולה על מנת להתגונן ממטח טילים שנורה עליה. לצד זאת, בסרטון מונה הקריין גם את הישגיה החברתיים של הממשלה, בהם טיפולי שיניים חינם עד גיל עשר וחינוך חינם החל מגיל שלוש - על רקע תשואותיהם של ילדים מצויירים המשחקים בארגז החול.

נתניהו: ישראל ניצבת כעץ איתן בסערה האזורית

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully