וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שנדרס נטמן: "שצעירים לא ינהגו בקלות ראש"

קובי דוד

1.4.2012 / 19:15

ראובן לבוט, שנדרס ביום שישי האחרון מחוץ לפאב בכפר גלעדי, הובא למנוחות. "הייתה לו אישית מיוחדת, בן אדם מסור", סיפר חברו. מעצרו של הדורס הוארך אמש בחמישה ימים

ג'יליס

(צילום: ג'יליס, עריכה: אמיר קוטיגרו)

בבית העלמין בקריית שמונה הובא היום (ראשון) למנוחות ראובן לבוט, בן 19, שנדרס למוות ביום שישי האחרון מחוץ לפאב בכפר גלעדי. חברו הטוב, רומן לוצ'נקו, סיפר על האובדן שחווה. "התקרית שהתפתחה ביום שישי גרמה לאבדן חיים של בחור שידע לכבד חיי אדם, בן אדם מסור, אלוף ישראל לנוער, שייצג את המדינה בכבוד. הייתה לו אישיות מיוחדת, הוא לא היה בן אדם ששותה או מעשן, היה אחד כזה עם ערכים".

לוצ'נקו הביע זעם על התגובות שהוצגו בתקשורת לאחר המקרה. "אני כועס על התקשורת שנתנה במה וביטוי לכל אותם אנשים שכתבו טוקבקים רעים וגזעניים, כמו 'רוסים מסריחים'. זה מה שמראה שבמדינת ישראל עדיין חיים אנשים שמאמינים בגזענות. אני מקווה מאוד שהמקרה המצער הזה ילמד להבא, צעירים אחרים שלא ינהגו בקלות ראש ולא יגרמו לאובדן חיים".

הלוויתו של ראובן לבוט , מרץ 2012. משה אסרף, ג'יליס
"ילד עם אישיות מיוחדת"/ג'יליס, משה אסרף

אתמול הוארך מעצרו של החשוד בדריסה בכפר גלעדי, צחי גבאי בן ה-28, בחמישה ימים בבית משפט השלום בנצרת עד ליום חמישי הקרוב. גבאי, ששמו הותר הלילה לפרסום, חשוד שדרס למוות את לבוט, בסמוך לפאב, לאחר שהיה מעורב בקטטה.

השופטת יפעת שטרית האריכה את מעצרו של גבאי, וציינה כי לדעתה קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את כל שלוש העבירות המיוחסות לו: נהיגה בשכרות, תגרה במקום ציבורי והריגה. כמו כן, הוארך מעצרו של חברו של גבאי שישב לצדו בעת הדריסה. גם מעצרם של שלושה מחבריו של המנוח, אשר על פי החשד לקחו חלק בקטטה שפרצה בפאב של הקיבוץ, הוארך ביומיים נוספים.

התאונה אירעה כאשר גבאי, תושב הצפון, עזב את הקטטה אתמול לפנות בוקר ויצא מהפאב כשהוא שיכור. החשוד מיהר להיכנס לרכבו ופגע בראובן לבוט, שהיה גם הוא מעורב בקטטה. מפרטי החקירה הראשונית עולה כי לבוט קפץ על הרכב הפוגע ביחד עם חבריו העצורים כעת, בניסיון למנוע ממנו להמשיך בנסיעה.

"גבאי הוא קורבן של טרגדיה נוראה שתוצאותיה כואבות מאוד", אמר בדיון להארכת מעצרו של גבאי עורך דינו, דויד שפיגל. לדבריו, בעת התקרית ניסה גבאי להימלט מחבורת שיכורים שניסו "לבצע בו לינץ'". שפיגל אף הטיח בנציג המשטרה, דודו שושני, כי הוא בטוח שלו היה בנעליו של גבאי המבוהל והמפוחד היה נוהג באופן זהה.

הלוויתו של ראובן לבוט , מרץ 2012. משה אסרף, ג'יליס
מעצר החשוד בדריסה הוארך/ג'יליס, משה אסרף

עורך הדין שפיגל טען כי המנוח עמד אל מול רכבו של גבאי ופרש את ידיו לצדדים, בניסיון למנוע ממנו לנסוע. לטענתו, גבאי נסע לאחור וניסה לעקוף את המנוח, אשר "התאבד", לדבריו, היישר אל תוך רכבו. "מרשי הוא בחור נורמטיבי, מלח הארץ, ללא כל עבר פלילי", אמר שפיגל. "הוא בסך הכל רצה לחגוג את יום הולדתו, והותקף על ידי חבורת שיכורים כלוט".

עוד בנושא
עורך דינו של החשוד בדריסה: ”ניסו לבצע בו לינץ”
החשוד בדריסה בכפר גלעדי: ”היינו בסכנת חיים”
חשד: השתתף בקטטה בפאב, חמק מהמקום ודרס למוות הולך רגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully