וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תכננו מרדף לצומת העמוס - ורצחו שניים

רמי שני

1.4.2012 / 18:50

שני בני משפחת אבולגיאן הדרומית נאשמים כי ירו למוות בשני בני החמולה היריבה. מכתב האישום עולה כי השניים גרמו למרדף בין מכוניות הנאשמים לקורבנות, עד שהשיגו והרגו אותם

לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד שני בני משפחה מחמולת אבולגיאן הדרומית, באשמת רצח של עומר ולואי אבו סביית – בני החמולה היריבה, בסוף פברואר. מכתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות המחוז הדרומי, עולה שלחילופי היריות שהביאו לרצח השניים, קדמה מסכת אירועים, שבעקבותיה התפתח ככל הנראה מרדף מכוניות בין בני החמולות היריבות ונוכח צפיפות התנועה בצומת הכניסה לישוב חורה, נעצר המרדף בכיכר שבצומת. במשטרה מעריכים כי פעילות זו הייתה מתוכננת בידי אנשים מחמולת אבולגיאן, שבכוונתם היה לרצוח את וואליד קרעב משבט אבו סביית, ולפגוע גם באנשים אחרים מאותו שבט.

ירי לעבר רכב בכביש 2. אייל דגן (דוברות משטרת תל אביב), חטיבת דובר המשטרה
תכננו את המרדף לתוך הצומת העמוס/חטיבת דובר המשטרה, אייל דגן (דוברות משטרת תל אביב)

חוסין (35) ואוסמה (32), ביחד עם שניים אחרים, רדפו ברכב שטח מסחרי אחר שלושה מבני משפחת אבו סביית. האחים אבולגיאן, הגיעו לצומת והתנגשו ברכב יריביהם. כתוצאה מכך, הרכב פגע במכונית פרטית שנסעה באותו כיוון. כל שלוש המכוניות נעצרו. האחים אבולגיאן ירדו ממכוניתם, שלפו כלי נשק והחלו לירות לעבר יריביהם, שנמלטו מהמקום.

ביצעו וידוא הריגה

באותה עת, הגיעה אל הכיכר מכונית נוספת מצומת שוקת. האחים אבולגיאן ירו גם אל מכונית זו, על פי כתב האישום, וכתוצאה מפגיעות הירי, איבד נהגה את השליטה עליה והיא התנגשה ברכב אחר של משפחת אבו סביית, שעמד בסביבת מעגל התנועה לאחר שהתנגש מאחור במשאית. אחד משלושת נוסעי המכונית נפצע בשל ההתנגשות וכל השלושה, בהם מוחמד אבו סביית, נמלטו ממנה.

לפי כתב האישום, ירי המתנקשים כוון בשלב הזה אל שלושת הבורחים ואחר כך ירו אל נוסעי רכב נוסף של אבו סביית, שהגיעו אל הצומת. בשלב הזה נפגעו שניים באופן אנוש מהירי. אחד מאנשי אבולגיאן אף ביצע וידוא הריגה כלפי עומר אבו סביית, וירה גם כלפי לואי אבו סביית. השניים נהרגו במקום.

כוחות גדולים של משטרה שהגיעו לזירת הרצח, פעלו להרגיע את הרוחות, לעצור את היורים ולחקור את נסיבות האירוע. במקביל הגיעו למקום צוותים של מגן דוד אדום שטיפלו בפצועים. החקירה הוטלה על כתפיה של ימ"ר נגב. במשטרה רואים את האירוע בחומרה יתרה, נוכח העובדה שמדובר בפעם הראשונה בה התפתח הסכסוך לכדי עימות מזוין, בצומת הומה בכביש בו התנועה היא רבה. כתב האישום מייחס לשניים עבירות של רצח, ניסיון רצח, פציעות בנסיבות מחמירות, נשיאת נשק וחבלה במזיד.

לקריאה נוספת
אישום: רצח את אשתו ביריות בחודש התשיעי להריונה
בעקבות הרצח בלוד: הסכסוך בין המשפחות בעיר גובר
שני גברים נרצחו בנגב, כנראה במהלך סכסוך חמולות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully