וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את אשתו ביריות בחודש התשיעי להריונה

גלעד גרוסמן

29.3.2012 / 11:57

אחמד אבו זייד הואשם שירה בראשה של אשתו, עטף את הגופה בשמיכה וקבר אותה בבית העלמין בלוד. לאחר כשנה וחצי, בעת חפירת קבר, היא התגלתה. המניע: חשד שאשתו לא נאמנה לו

רצח נוסף בתוך המשפחה: בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד אחמד אבו זייד בן 27, בגין רצח אשתו, נרמין מסעוד, בעת שהייתה בחודש התשיעי להריונה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד קרן וקסלר, במהלך נישואי בני הזוג, נהג אבו זייד להכות את אשתו ולכלוא אותה בבית. לפני כשנתיים, ביוני 2010, הוא נשפט ל-16 שנות מאסר בגין הריגה והיה אמור להתחיל את מאסרו. הפרקליטות טוענת כי הוא היה מוטרד מכך שהתינוק ברחמה של אשתו לא שלו, וחשש כי היא לא תהיה נאמנה לו כשיהיה במאסר.

זמן קצר לאחר מכן, בשעת לילה, כשהשניים שהו במתחם של משפחת אבו זייד בלוד, הוא ירה, לפי כתב האישום, שני כדורים בראשה, עטף את הגופה בשמיכה, אזק אותה באזיקונים וקבר אותה בבית הקברות המוסלמי בלוד. גופת האישה נמצאה רק כשנה וחצי לאחר הרצח, כאשר השמיכה בצבצה מהאדמה במהלך חפירת קבר בבית העלמין.

בחקירה טען הנאשם כי היה ברהט בליל הרצח, אולם עדי ראייה ואיכוני טלפונים קובעים שהוא היה בלוד. כמו כן, עולה מבקשת המעצר כי הוא שאל אדם שפיקח עליו בעת מעצר הבית מה קורה לעובר של אישה בהריון אם היא נרצחת. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully