וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בטייבה: גבר כבן 40 נורה מרכב חולף

הילאל נאשף, בן 38 מטייבה שנורה ברחוב הומה, נפצע בתחילה באורח אנוש, ומותו נקבע כעבור זמן קצר בבית החולים מאיר בכפר סבא. הרקע לירי טרם ידוע, החקירה הועברה לימ"ר מרכז

הילאל נאשף, בן 38 מטייבה נהרג אמש (שישי) מירי מרכב חולף, בעת שעמד ליד מכוניתו מחוץ לבית קפה בעיר. תחילה הוא נפצע באורח אנוש, ופונה על ידי צוות של מגן דוד אדום לבית החולים מאיר בכפר סבא. לאחר ניסיונות החייאה, קבעו הרופאים בבית החולים את מותו.

כוחות גדולים של המשטרה הגיעו למקום הירי, ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, אשר אירע ברחוב מרכזי, אשר היה הומה אדם בשעת הירי. מהמשטרה נמסר כי טרם ידוע הרקע לירי, אך מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באירוע על רקע פלילי. החקירה העברה ליחידה המרכזית במחוז מרכז.

מוקדם יותר אתמול, צעיר נהרג, וצעיר נוסף נפצע באורח קל, מירי בלוד. שני הצעירים נפצעו לאחר שחמוש ירה לעבר מכוניתם, בעת שנסעו במכרז העיר. יאסר אל מרבוע, בן 26, נפצע באורח אנוש בראשו ומאוחר יותר מת מפצעיו בבית החולים, וצעיר נוסף, בן 24, נפצע באורח בינוני. צוותים של מגן דוד אדום העניקו טיפול ראשוני לשניים, ופינו אותם למרכז הרפואי אסף הרופא בצריפין. על פי גורמים בעיריית לוד, מדובר בחיסול על רקע סכסוך בין משפחות ערביות בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully