וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסתה לרצוח בן זוגה כי "רצה לשכב עם אחרות"

גלעד גרוסמן

26.3.2012 / 13:31

צעירה בת 22 מרמת גן נאשמת כי הפתיעה את בן זוגה בעבודתו, קשרה אותו לכסא בטענה שרצתה "לגוון את חיי המין שלהם", ואז ניסתה לרצוח אותו. חברתה, בת 21, נאשמת בשידול לרצח

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (שני) כתב אישום נגד צעירה בת 22 מרמת גן וחברתה בת 21 מתל אביב הנאשמות בניסיון רצח ושידול לרצח. זאת לאחר שלטענת הפרקליטות, ניסו השתיים לרצוח את בן זוגה של אחת מהן.

על פי כתב האישום, לפני כשנה התיידדה אחת הצעירות עם המתלונן והשניים ניהלו מערכת יחסים אינטימית במשך כשנה. בתחילת החודש סיפרה הנאשמת לחברתה כי היא חושבת שהיא נכנסה הריון מהמתלונן, אשר מתייחס אליה בקרירות. אז, לטענת הפרקליטות, הפצירה בה החברה לדקור ולרצוח את המתלונן. על פי כתב האישום, היא כתבה לה ברשת החברתית פייסבוק: "לא מעניין אותי להסתבך, אני ארצח אותו, אני אגרום לו לשלם, הפעם אנחנו לא נדבר, אנחנו נבצע, אני אהיה מוכנה לדקור אותו, תצאי מזה ובואי נרצח אותו".

בהמשך, נכתב בכתב האישום, רכשה החברה שוקר חשמלי, גז פלפל, אזיקים והצטיידה בסכין. לפני כשבוע בת הזוג נפגשה עם המתלונן במקום עבודתו וסיפרה לו כי הביאה אזיקים כדי לגוון את חיי המין שלהם. השניים קיימו יחסי מין במקום עבודתו, כאשר בת הזוג אוזקת את ידיו לכסא וקושרת את עיניו. לאחר מכן שאלה אותו על עתיד יחסיהם, בעודו אזוק, וכאשר השיב כי ברצונו להתנסות עם בחורות אחרות החלה להכות אותו ואיימה להכות אותו עם הסכין כשהיא אומרת לו "אז אף אחת לא תהיה איתך, אני ארצח אותך ואתאבד, גם ככה החיים שלי בזבל". בהמשך אמרה לו הנאשמת: "אני לא משחררת אותך, תבכה לאלוהים אף אחד לא ישמע אותך אתה תשלם הכל", ודקרה אותו פעמיים בצוואר. הוא נאבק, הצליח לקחת מידה את הסכין ולהשתחרר מהאזיקים. הוא הצליח להרגיע אותה, לצאת עמה מהמקום ונמלט למשטרה. בת הזוג לשעבר נאשמת בניסיון רצח וחברתה נאשמת בשידול לרצח.

לקריאה נוספת
20 שנות מאסר לנער שרצח כי ”הושמץ בפייסבוק”
אישום: חנק למוות קשישה - ושימר גופתה במלח
חשד: עובד זר מנתניה דקר למוות את אחייניתו והתאבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully