וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 שנים: האחיות שצילמו פגה בכיס ייחקרו

גלעד גרוסמן

1.4.2012 / 12:48

חקירת האחיות בחשד להתעללות נפתחה מחדש, לאחר שהתקבל ערר על סגירת התיק. פרקליטן: "מטרת הצילום להסביר על 'שיטת הקנגורו' שבה מצמידים פג לגופה של היולדת"

לאחר יותר משלוש שנים, שלוש האחיות שהיו מעורבות בצילומה של פגה בתוך כיס חלוק של אחת מהן ייחקרו היום (ראשון) במשטרה, בחשד להתעללות. החקירה המחודשת של האחיות החלה בעקבות ערר שהתקבל בחודש שעבר בפרקליטות, על החלטת המשטרה לסגור את התיק.

המקרה אירע ב-2008, כאשר אחיות בבית החולים בני ציון בחיפה צילמו פגה כשהיא מונחת בתוך כיס חלוקה של אחת האחיות הבכירות בפגיה. הצילום הופץ ברשת הפנימית של בית החולים, וכך הודלף לתקשורת. לפני למעלה משנה, הוגשה תלונה במשטרה על המקרה.

זוג שבתו מתה בפגיה של בית החולים בני ציון באותו הזמן תבע את בית החולים, בטענה כי הצילום גרם לשניים עוגמת נפש, והוביל להתמוטטות של האישה ולאשפוזה בבית חולים פסיכיאטרי. בית החולים טען בתגובה כי הפגה המצולמת אינה בתם של בני הזוג. "עכשיו קברתי את התינוקת ואני רואה אותה בכיס של האחות", אמר האב, עזאם שתייה, והוסיף כי בתו היא לא חפץ שמניחים בכיס, "היא לא נייר, היא לא מספריים".

עורך הדין של האחיות, עופר ברטל, טען בזמנו כי מטרת הצילום הייתה להסביר על "שיטת הקנגורו", שבה מצמידים פג לגופה של היולדת. במסגרת הליך משמעתי, האחריות הושעו למשך שבוע מבית החולים, אך הוחלט לסגור את התיק נגדן, ורק לאחרונה החליטה הפרקליטות לחדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully