וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קצין בבה"ד 1 צילם צוערות עירומות במקלחת

1.4.2012 / 7:49

על פי האישום, הקצין, ששימש כמפקד צוות בבסיס, נהג לצלם סרטוני וידאו של החיילות בעת שהתקלחו או עשו את צרכיהן בשירותים. הנאשם, שכבר השתחרר מאז מצה"ל, מכחיש את הטענות

במהלך סוף השבוע האחרון הגישה הפרקליטות לבית הדין הצבאי של פיקוד הדרום כתב אישום נגד קצין בדרגת סגן, ששימש כמפקד צוות בבה"ד 1, על התנהגות שאינה הולמת והפרת פרטיות. על פי האישום, הקצין נהג לצלם סרטוני וידאו של צוערות, בעת שהתקלחו במקלחות הבסיס או התפנו בשירותים.

בעקבות מידע שהגיע למפקדים בבסיס והועבר לידי המשטרה הצבאית, על מעשים שביצע לכאורה הקצין, הוחלט לפתוח בחקירה נגדו. מהחקירה עלה כי הקצין צילם במספר הזדמנויות את הצוערות באמצעות מכשיר האייפון שברשותו צוערות כשהן עירומות, בתקופה שלפני כחצי שנה.

מפקדיו של הנאשם בבסיס בה"ד 1 החליטו להשעות אותו מתפקידו בעקבות המקרה. במהלך חקירת המשטרה, נגבו עדויות מגורמי צבא שונים, ולאחר שנמצאו ראיות הקושרות אותו לחשדות, הוחלט להגיש נגדו כתב אישום. הוא סיים את תפקידו בבסיס ומאוחר יותר השתחרר מצה"ל.

הקצין, המיוצג על ידי עורך הדין עודד סבוראי, הכחיש את המיוחס לו. סנגורו מסר בתגובה להגשת כתב האישום: "מדובר בקצין מצוין, שהכחיש בחקירה כל קשר לטענות נגדו".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • בה"ד 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully