וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קצין צה"ל תקף קטינות ברמלה ומודיעין

8.8.2010 / 14:26

קצין צה"ל המתגורר במודיעין נאשם בביצוע מעשים מגונים בקטינות ברמלה ובמודיעין. כמו כן טוענת הפרקליטות כי הנאשם החזיק במחשבו חומר פורנוגרפי ופדופילי רב

לבית משפט השלום ברמלה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד קצין צה"ל, תושב מודיעין בן 21, בגין ביצוע מעשים מגונים בקטינות והחזקת חומר פדופילי במחשב. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד מפרקליטות מחוז מרכז, לפני כחודש הבחין הנאשם בנערה בת 17 בשעה שהלכה ברחוב ברמלה בשעת לילה עם שתיים מחברותיה. הוא עקף אותן, ולאחר מכן הסתובב והחל להתקדם לעברן כשאיבר מינו מחוץ למכנסיו.

עוד צוין בכתב האישום כי הן נמלטו מהמקום, אולם כמה ימים לאחר מכן שוב הבחין בנערות וניגש אליהן ופתח את מכנסיו. יומיים לאחר מכן הבחינה הנערה בת ה-17 בנאשם מחנה את רכבו ורץ לעברה. היא וחברותיה נמלטו מהמקום, הגיעו למסעדה וביקשו מעוברי אורח שיסייעו להן להמלט ממנו.

הורדת תמונות פורנוגרפיות של קטינות

לטענת הפרקליטות, ביום למחרת הבחין הנאשם בשתי צעירות נוספות בזמן שיצאו מבית חברתן. הוא פנה אל אחת מהן ושאל אותה מה השעה. היא השיבה שאינה יודעת, אולם הוא התקדם אליה, משך את חולצתה כלפי מטה תוך שהוא קורע אותה, ונגע לה בחזה. היא נמלטה ואז הוא נגע בישבנה של חברתה.

בנוסף, על פי כתב האישום, הנאשם הוריד למחשב שלו כ-27 תמונות פורנוגרפיות של קטינות וקטינים בעירום מלא ובעירום חלקי, תמונות של קטינים מקיימים יחסי מין עם בגירים וכן 12 סרטים פדופיליים. לטענת הפרקליטות, בשנה האחרונה החזיק הנאשם במחשב מאות תמונות וסרטים פדופיליים.

כמו כן מואשם הקצין כי לפני כשנה וחצי שאל ילדה בת 11 אם היא יודעת מה זה אינון וכשהשיבה בשלילה אמר שזה "מסאג' מאיפה שיוצא הפיפי". כששאל אותה אם היא רוצה לראות, הילדה נמלטה מהמקום.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "טיב העבירות ונסיבות ביצוען על ידי המשיב מלמדות על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו. המדובר במשיב אשר לא נרתע לבצע את מעשיו באופן סדרתי, כנגד ילדות קטינות עמן אין לו היכרות קודמת. העבירות בוצעו על ידי המשיב בפומבי, בטבורה של עיר ללא כל מורא מצדו. מסוכנותו הנלמדת מתעצמת על רקע הכמות הגדולה של חומר תועבה פדופילי אשר נמצא על מחשבו, ואשר פורסם על ידו", נכתב בבקשת המעצר.

עורך הדין גיורא זילברשטיין, פרקליטו של קצין צה"ל מסר בתגובה להגשת כתב האישום כי, "למרות חקירת המשטרה וזאת מבלי לזלזל באישומים המיוחסים לו, הרי שהתברר שמרשי איננו הפדופיל ממודיעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully