וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הקצין שתקף ברמלה הוא הפדופיל ממודיעין

איילה חננאל

19.7.2010 / 18:52

קצין צה"ל ביחידה מסווגת נעצר אתמול בחשד שתקף נערות ברמלה. בעקבות ממצאים שהוחרמו מביתו, במשטרה חושדים כי הקצין עומד מאחורי שורה של תקיפות מיניות של ילדות במודיעין

במשטרה חושדים כי קצין ביחידה סודית בצה"ל, תושב מודיעין בן 22, שנעצר אתמול (ראשון) בחשד שביצע מעשים מגונים בשתי נשים ברמלה, עומד גם מאחורי שורת תקיפות מיניות של קטינות בעיר מודיעין. היום נערך חיפוש בביתו של הקצין במהלכו הוחרם מחשבו האישי, יחד עם מספר דיסקים וקלטות, שעל פי החשד מכילים חומר פדופילי. במשטרה טוענים כי בחיפוש נמצאו ראיות שעל פי החשד קושרות את הקצין למעשים במודיעין.

בחודשים האחרונים התקבלו 12 תלונות במשטרת מודיעין של הורים שסיפרו כי בנותיהן, בגילאי 10-12, נפלו קורבן לאדם שביצע בהן מעשים מגונים והציע להן הצעות בעלות אופי מיני. מן התלונות עולה, כי באחד המקרים אף ביצע החשוד מעשה מגונה בעצמו מול הילדות, ובמקרה נוסף נגע באיבריהן האינטימיים. במהלך חודש מאי נעצר צעיר בן 24 תושב העיר, בחשד שהוא העומד מאחורי בביצוע ההטרדות המיניות, אולם הוא שוחרר ממעצרו לאחר שבמסדר זיהוי שנערך לו, אף אחת משש הילדות שהתבקשו לזהות אותו, לא הצביעה עליו כזה שתקף אותן מינית.

כעת גוברת ההערכה במשטרה כי הקצין שנעצר אתמול הוא זה האחראי לתקיפות. מעצרו של הקצין הוארך אתמול בשלושה ימים. הוא חשוד כי נגע במקומות אינטימיים בגופן של שתי נערות בעת ששהו במרכז העיר ברמלה, ולאחר מכן נמלט מהמקום. השתיים הגישו תלונה במשטרה ולאחר מספר דקות נעצר הקצין. על פי החשד, הקצין קשור למקרי תקיפה ומעשים מגונים של שתי נשים נוספות בשבועות האחרונים. היום נערך לקצין עימות עם שתי המתלוננות, במהלכו הכחיש את המעשים המיוחסים לו. המתלוננות טענו כי הן מזהות את החשוד ואף הטיחו בו מילים קשות, אולם הוא לא הגיב לדברים.

פרקליטו של החשוד, עורך הדין גיורא זילברשטיין, אמר אתמול כי מרשו מכחיש את החשדות נגדו, והוסיף כי "מסדר הזיהוי שנערך לו בשטח הינו פסול בעליל ועל המשטרה היה לבצע מסדר זיהוי חי, דבר שלאחר שיתבצע, אני מקווה שיוכח כי מרשי איננו העבריין שמחפשים במשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully