וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קצין ניצל מינית קטינות דרך האינטרנט

גלעד גרוסמן

11.7.2010 / 9:10

כתב אישום חמור הוגש נגד קצין צה"ל בקבע, אייל נחום בן 25, בגין מעשי סדום ובעילה אסורה בהסכמה. נחום, שלפי החשד יצר קשר עם אלפי נערות דרך רשת האינטרנט, מואשם בנוסף בסחיטה באיומים, הטרדות מיניות ונסיונות להטרדות מיניות

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (ראשון) נגד אייל נחום, קצין צה"ל בקבע בן 25. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דפנה יבין מפרקליטות מחוז ת"א, מיוחסות לנחום 11 עבירות של בעילה אסורה ומעשי סדום בהסכמה, סחיטה באיומים, הטרדות מיניות ונסיונות להטרדות מיניות.

מכתב האישום עולה כי ב-4 שנים האחרונות קיים נחום קשר עם קטינות באמצעות הצ'ט באתר "שוקס" באינטרנט, המשמש ילדים ובני נוער, תוך שהוא מציג עצמו כבן 15- 16. במהלך השיחות הרבה בכתיבה של תכניים מיניים, ביקש מחלק מהקטינות להפעיל מצלמה והנחה אותן כיצד לגעת בגופן.

בשניים מהמקרים סחט נחום בנות 12 באיומים בפגיעה בשמן הטוב, כשאיים שיפיץ ברשת תמונות שלהן בערום, אם לא יענו לדרישותיו השונות. עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם נפגש עם ארבע קטינות מתחת לגיל 16 במשך תקופה ממושכת וביצע בהן עבירות מין בהסכמה. בשל היקף פעילותו הפלילית והמסוכנות שלו לציבור, עתרה הפרקליטות, למעצרו של נחום עד תום ההליכים נגדו.

זה יישאר ביני ובינך

לפני אחד עשר ימים הותרה לפרסום הפרשיית החמורה הזו. נחום, המשרת כקצין ביחידת מחשבים בצה"ל, נעצר בסוף יוני בחשד שביצע עבירות מין בקטינות, ביניהן עבירות בעלות אופי פדופילי, הטרדה מינית, בעילה אסורה בהסכמה ואונס. מתחילת מעצרו, סירב נחום לשתף פעולה בחקירתו והכחיש את החשדות נגדו.

לנחום יוחסו חשדות של פנייה לכ-4,000 נערות באינטרנט, לאחר חקירה מאומצת של עשרות ילדות הגיעו החוקרים לשלוש נערות בגילאי 14-16 עימן על פי החשד נפגש נחום בביתו ואף קיים עימן יחסי מין, זאת תחת מניפולציות רגשיות קשות ותוך ניצול מצבן הנפשי. במשטרה מעריכים כי ישנן ילדות נוספות שנפלו קורבן למעשי אונס מצד החשוד, ומקווים כי פרסום הפרשה יביא לפנייתן של אותן ילדות למשטרה.

הנאשם שלח כאמור כ-4,000 הודעות לקטינות שעשו שימוש באתר "שוקס". בהודעה שנשאה אופי מיני נכתב: "רציתי לספר לך שאני מחפש עוד תלמידות אחרי שלימדתי לא מעט בנושא מין ובנים. אז אם יש לך אומץ ואת סקרנית בנושא, ויש לך שאלות, את מוזמנת לפנות אלי! כמובן שזה יישאר רק ביני ובינך". להודעה הוא צירף את מספר ה-ICQ שלו.

בחלק גדול מההודעות, שלח הנאשם פנייה בזו בלשון: "נראית טוב! שמרי על קשר J" או "איזה יפה את! מה קורה? J", וכן "אחלה תמונות!! אם יש לך מצלמה ובא לך לדבר המסנג'ר, וזאת על מנת לפתות את הקטינות ליצור עימו קשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully