וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי הרצח בטולוז: תלמיד יהודי הוכה בפריז

הילד הוכה מחוץ לבית ספר אוצר תורה בפריז ושני נערים צעקו לעברו סיסמאות אנטישמיות. נשיא רשת בתי הספר: יש חשש שהסולידריות שלנו עם הנרצחים בטולוז הציתה תגובה עוינת

שוב תקיפה ברשת בתי הספר אוצר תורה בצרפת, ככל הנראה גם הפעם על רקע אנטישמי. ילד יהודי, בן 12, הוכה שלשום (רביעי) אחר הצהריים מחוץ לבית ספר בפריז, על ידי נערים שצעקו לעברו סיסמאות אנטישמיות.

מנהלת משאבי האנוש של בית הספר, קטיה נורמל, אמרה כי הילד הוכה באגרופים בגבו ובראשו, אך לא נחבל באופן חמור. התוקפים, כך אמרה, היו שני נערים כבני 14, שהיכו את הילד כמאה מטרים מבית הספר. זאת, למרות שמירה שהציבה המשטרה על המקום, בשל המתקפה על בתי הספר היהודי בטולוז, בו נורו למוות ארבעה בני אדם על ידי המחבל מוחמד מוראח.

צעדה משותפת לראשי הקהילה היהודית וראשי הקהילה המוסלמית בעיר טולוז, צרפת, לזכר קורבנות הפיגוע בבית הספר היהודי "אוצר התורה" בעיר, 25 במרץ 2012. רויטרס
רק לפני שבוע צרפת ספדה לקורבנות הטבח בטולוז/רויטרס

הקהילה היהודית בצרפת, המונה כחצי מיליון בני אדם, הזדעזעה בשבוע שעבר מהטבח בעיר טולוז כשהמחבל מראח ירה ברב ובשני ילדיו, בני שלוש וחמש, ובבתו בת השמונה של מנהל בית הספר.

"אני חושש כי הסולידריות שלנו עם המשפחות בטולוז הציתה תגובה עוינת, כפי שראינו בגישתם של שני נערים אלו שכינו את הילד יהודי מלוכלך", אמר ל-AP ז'אן פול אמויאל, נשיא רשת בתי הספר היהודים "אוצר התורה". "עלינו להיות זהירים, כי זה עלול להוביל לאלימות נוספת", אמר.

עוד על אנטישמיות בצרפת:
המחבל מטולוז "הביע צער שלא הרג עוד ילדים"
המחבל מטולוז לפני מותו: "הירי בבית הספר היהודי - אלתור"
גל אנטישמיות? 36 קברים יהודיים הושחתו בצרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully