וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסלמית הוכתה למוות בארה"ב: "טרוריסטים הביתה"

שיימה עלוואדי בת ה-32, אם לחמישה ומהגרת מעירק, מתה מפצעיה לאחר שהותקפה בביתה בדרום קליפורניה בידי בריונים שהשאירו פתק: "זו הארץ שלנו, לא שלכם, טרוריסטים שכמותכם"

אישה עירקית נותקה היום (ראשון) ממכשירי ההחייאה ומתה מפצעיה בבית חולים בעיר סן דייגו שבדרום מדינת קליפורניה, מספר ימים לאחר שהוכתה באכזריות בביתה, בהתקפה שמצטיירת כפשע שנאה גזעני - וכבר מעוררת הדים ברחבי ארצות הברית.

שיימה עלוואדי בת ה-32, שהיגרה לארה"ב עם משפחתה בתחילת שנות ה-90, נמצאה מחוסרת הכרה על ידי בתה הנערה ביום רביעי שעבר, בחדר המגורים של ביתה בעיירה אל קחון שבמחוז סן דייגו - אחד הריכוזים הגדולים בארה"ב של יוצאי עירק. דבר לא נגנב מהבית. עלוואדי הותירה אחריה בעל וחמישה ילדים בני שמונה עד 17 - שלוש בנות ושני בנים.

סמוך למקום מציאתה הונח פתק, שהרשויות סירבו למסור את תוכנו - אולם לדברי הבת, פאטימה אל-חימידי, נכתב בו "טרוריסטים, שובו לעירק". הבת הוסיפה וסיפרה בראיון לרשת KGTV המקומית כי רק שבוע לפני כן קיבלה המשפחה מכתב איומים שגם בו נכתבו דברים דומים: "זו הארץ שלנו, לא שלכם, טרוריסטים שכמותכם". לדבריה, אמה התעלמה מהאיומים, משום שסברה כי מדובר במשחק ילדים או מתיחה - "ולכן, ביום בו באו לפגוע בה, הם השאירו את אותו הפתק שוב".

"מדוע לקחתם ממני את אמי, את החברה הכי טובה שלי?", התייפחה הבת בראיון לרשת KUSI המקומית. "אני רוצה תשובות".

במשטרה המקומית טרם החליטו בשלב זה אם להגדיר את הרצח כפשע שנאה, והבהירו כי "כל האפשרויות נבחנות". ליוטננט מארק קויט מהמשטרה המקומית הודיע כי "העדויות עד כה מביאות אותנו להערכה שמדובר באירוע מבודד".

עוד בנושא גזענות:
קמפיין גזעני נגד אובמה: "אל תצביעו לכושי בשנית"
דו"ח: ירידה בגזענות - "בזכות מחאת האוהלים"
מחקר: תרופה נגד לחץ דם גבוה "מפחיתה גזענות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully