וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: תלמידים פונו מאוטובוס בוער בבאר שבע

רמי שני

23.3.2012 / 10:17

תלמידים שהיו בדרכם להצגה הבחינו בעשן שעולה מהאוטובוס בו נסעו. הנהג פינה במהרה את הנוסעים וכוחות הכיבוי השתלטו על האש. "מזל שכל הילדים הספיקו לרדת", אמר אחד הכבאים

תושייתו של נהג אוטובוס פרטי הצילה הבוקר (שישי) עשרות תלמידים שהיו בדרכם להצגה בבאר שבע. האוטובוס הגיע לקחת את התלמידים מבית הספר היסודי מולדת בעיר לאולם ההצגה. במהלך הנסיעה האוטובוס החל להתלקח, ככל הנראה בשל קצר חשמלי.

התלמידים הבחינו בעשן שעלה מן האוטובוס, והודיעו על כך לנהג, שעצר את כלי הרכב. הוא החל להוריד במהירות את התלמידים מהאוטובוס, ובשל כך לא היו נפגעים באירוע.

אוטובוס תלמידים עלה באש בבאר שבע וכולם ניצלו. אדיר מלמד, ספק 500
כנראה קצר חשמלי גרם להתלקחות. האוטובוס השרוף/ספק 500, אדיר מלמד

למקום הוזעקו כוחות כיבוי גדולים וכן צוותים של מגן דוד אדום. הכבאים השתלטו על האש שגרמה לנזק רב לאוטובוס, שיצא מכלל פעולה.

"קיבלנו קריאה על אוטובוס שהחל לבעור בשכונה ט' בבאר שבע. כשהגענו ראינו כבר את האוטובוס כולו עולה באש. מזל שכל הילדים הספיקו לרדת ממנו", סיפר אחד הכבאים.

בשונה לאירועי הבוקר, שתי שריפות שאירעו השבוע הסתיימו באופן טראגי. ביום שלישי נמצאה גופת גבר בן 82 בדירה בפרדס חנה, לאחר ששכנים הזעיקו את המשטרה ואת כוחות הכיבוי. הכוחות פרצו את דלת הכניסה ומצאו את הגבר כשהוא מרותק לכיסא גלגלים וללא רוח חיים. השריפה פרצה בדירתו של הקשיש ככל הנראה כתוצאה מתנור חימום שהושאר דולק.

יום לפני כן נספתה תינוקת בת חצי שנה בשריפה שפרצה בקומה הראשונה בבית בג'לג'וליה. צוות של מגן דוד אדום העניק טיפול רפואי גם לעוד שלושה נפגעים שסבלו מכוויות ושאיפת עשן. אם המשפחה, בת כ-35, נפצעה באורח קשה, אב המשפחה, בן כ-40, נפצע באורח קל ותינוק בן שנה וחצי נפצע באורח בינוני. הם פונו לבתי החולים שיבא בתל השומר, מאיר בכפר סבא ובלינסון בפתח תקוה.

לקריאה נוספת
שריפה בבית אבות בבני ברק: שלושה נפצעו קשה
מחשש לשיבוש חקירה: הרחקה למנהלי בית האבות שנשרף
שתי נשים נפצעו קשה בשריפה בדירה בראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully