וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 22 נדקר בבית שאן במהלך קטטה; מצבו קשה

הדקירה אירעה ליד תחנת דלק בעיר. כוחות מגן דוד אדום פינו את הצעיר לבית החולים "העמק" כאשר הוא פצוע באורח קשה ומצבו מוגדר בלתי יציב. נסיבות האירוע טרם הובהרו

צעיר בן 22 נדקר הלילה (שישי) בפלג גופו העליון במהלך קטטה סמוך לתחנת דלק בבית שאן. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הצעיר לבית החולים "העמק" כאשר הוא פצוע באורח קשה ומצבו מוגדר בלתי יציב. נסיבות המקרה לא הובהרו עדיין.

מוקדם יותר השבוע נדקרה בעפולה נערה בת 17, על פי החשד בידי שתי נערות בנות 16 ו-17, סמוך לבית הנדקרת בשכונת גבעת המורה בעיר. מעצרן של שתי החשודות הוארך בבית משפט השלום בנצרת עד ליום ראשון. מחקירה ראשונה עולה כי לדקירה קדם ויכוח בין הנערות, במהלכו הוטחו קללות וצעקות. על פי החשד, שתי הנערות דקרו את חברתן בכל חלקי הגוף. חוקרים ממשטרת עפולה איתרו את שתי הבנות החשודות, תושבות העיר, כשהן מסתתרות בתוך ארגז מיטה בביתה של אחת מהן.

הנערה הפצועה שבה לפנות בוקר לביתה, ברחוב הפשוש, כשהיא דקורה ושותתת דם. למקום הוזעקו צוותים של מגן דוד אדום, שפינו אותה במצב קשה לבית חולים העמק, והיא טופלה בחדר הניתוח כדי לעצור דימום פנימי שנגרם לה. צוות הרופאים שטיפל בה הבחין כי אחת הדקירות פגעה בכבד, מה שגרם לדימום רב שהתפשט בכל חלקי גופה. לאחר ניתוח ממושך היא הועברה לחדר התאוששות.

חשד: דקרו נערה בעפולה, נמלטו והסתתרו בארגז מיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully