וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקרו נערה בעפולה, נמלטו והסתתרו בארגז מיטה

קובי דוד

20.3.2012 / 19:53

נערה בת 17 שבה לפנות בוקר לביתה בשכונת המורה, כשהיא שותתת דם. שתי החשודות בדקירה - חברותיה, בנות גילה - נתפסו כשהן מתחבאות. מצבה של הפצועה עדיין קשה

משטרת עפולה עצרה הערב (שלישי) שתי נערות, בנות 16 ו-17, בחשד שדקרו את חברתן. הנערה, בת 17, אושפזה הבוקר בבית החולים ועדיין נתונה במצב קשה. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות הדקירה, שהייתה סמוך לביתה של הנדקרת בגבעת המורה. מחר בבוקר יובאו שתי החשודות לבית משפט שלום בנצרת לדיון בהארכת מעצרן.

מחקירה ראשונה עולה כי לדקירה, קדם ויכוח בין הנערות, במהלכו הוטחו קללות וצעקות. על פי החשד, שתי הנערות דקרו את חברתן בכל חלקי הגוף. חוקרים ממשטרת עפולה איתרו את שתי הבנות החשודות, תושבות העיר, כשהן מסתתרות בתוך ארגז מיטה בביתה של אחת מהן.

הנערה הפצועה שבה לפנות בוקר לביתה, ברחוב הפשוש, כשהיא דקורה ושותתת דם. למקום הוזעקו צוותים של מגן דוד אדום, שפינו אותה במצב קשה לבית חולים העמק, והיא טופלה בחדר הניתוח כדי לעצור דימום פנימי שנגרם לה. צוות הרופאים שטיפל בה הבחין כי אחת הדקירות פגעה בכבד, מה שגרם לדימום רב שהתפשט בכל חלקי גופה. לאחר ניתוח ממושך הועברה לחדר התאוששות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully