וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה מעפולה נדקרה ומצבה קשה, נשלל רקע לאומני

קובי דוד

20.3.2012 / 9:10

הנערה, בת 17 ממוצא אתיופי, הגיעה לפתח ביתה כשהיא שותתת דם ומיד הובהלה לניתוח בבית החולים העמק. במשטרה שללו גם את האפשרות כי מדובר במקרה של אלימות במשפחה

נערה בת 17 מעפולה נדקרה לפנות בוקר (שלישי) בכל חלקי גופה. הנערה, ממוצא אתיופי, פונתה במצב קשה אל בית החולים העמק בעיר כשהיא סובלת מדימום פנימי. משטרת עפולה פתחה בחקירת האירוע.

לפנות בוקר הגיעה הנערה, המתגוררת ברחוב הפשוש בשכונת גבעת המורה, אל פתח ביתה כשהיא דקורה בכל חלקי גופה ושותתת דם. לדירתה הוזעקו כוחות מגן דוד אדום שפינו אותה במצב קשה אל בית חולים העמק בעפולה. הפצועה הובהלה לחדר ניתוח על מנת לעצור את הדימום הפנימי שאירע. צוות הרופאים שטיפל בה הבחין כי אחת הדקירות פגעה בכבד, מה שגרם לדימום רב שהתפשט בכל חלקי גופה. לאחר ניתוח ממושך היא יצאה להתאוששות.

חוקרי תחנת משטרת עפולה שפתחו בחקירת האירוע טרם עצרו חשודים אך במשטרה פוסלים כל חשד לרקע לאומני או לאלימות במשפחה. עוד הוסיפו במשטרה כי "ניתן לומר כי ישנו כיוון מסוים שחוקרי התחנה בודקים אותו על מנת לאתר את החשודים באירוע".

מבית חולים העמק נמסר כי "הנערה מוגדרת במצב קשה אך יציב. היא הגיעה אלינו לאחר שאיבדה כמויות גדולות של דם. כרגע לא ניתן לאמוד את גדול הנזק, היא נמצאת בהתאוששות וזקוקה למנוחה".

לקריאה נוספת
חשד: חולה פסיכאטרי דקר אישה בנהריה, מצבה בינוני
בגלל ריב על טלוויזיה: בת 9 נעצה סכין בגב של סבתה?
חשד לרצח והתאבדות: בני זוג נמצאו דקורים בקריית גת

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully