וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ניחם משפחות הנרצחים: "השכול כואב כמו גדיעת חלק מהגוף"

ראש הממשלה הגיע יחד עם שגריר צרפת בישראל לנחם את משפחות הרוגי הפיגוע בטולוז. "אם לרוצחים הייתה יכולת, הם היו רוצחים את כל היהודים", אמר למשפחת הילדה מרים מונסונגרו

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר; עריכה: יאיר דניאל)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ערך היום (חמישי) יחד עם שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו, ביקור ניחומים אצל משפחות הקורבנות של הטבח בטולוז. "אם לרוצחים האלה הייתה יכולת, הם היו רוצחים את כל היהודים", אמר נתניהו להוריה ואחיה של הילדה שנרצחה, מרים מונסונגו.

"לחשוב על מרים הקטנה נרצחת בצורה כה אכזרית, זה נורא", הוסיף ראש הממשלה. "שכול זה כמו נכות, זה כואב ומייסר כאילו גדעו חלק מגופך. כולנו מתפללים שתמצאו את הכוחות להתמודד". ראש הממשלה הציע לאביה של הילדה, אשר משמש כמנהל בית הספר "אוצר התורה" בו אירע הירי, לקרוא לו על שמם של הקורבנות.

בפגישתו עם אווה סנדלר, ששכלה את בעלה יונתן ושניים מילדיה, אריה וגבריאל, אמר נתניהו "כי כל שטח שיהודים דורכים עליו, הרוצחים האלה מתייחסים אליו כאל שטח כבוש. מדינת ישראל קמה כדי להיות מגן לעם היהודי". נתניהו הוסיף בפגישתו עם האלמנה והאם השכולה, כי מדינת ישראל תסייע לה ככל האפשר.

בנימין נתניהו מנחם את משפחות ההורגים מהפיגוע ירי בטולוז , מרץ 2012. תקשורת ראש הממשלה, gpo photo department
נתניהו הציע סיוע לאלמנה. ראש הממשלה בפגישתו עם אווה סנדלר/gpo photo department, תקשורת ראש הממשלה

נרצחי הפיגוע הובאו אתמול למנוחות בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים. בהלוויה השתתפו אלפי בני אדם בהם, חברי הקהילה הצרפתית בטולוז, תלמידי ישיבה, חברי כנסת, שר החוץ הצרפתי אלן ז'ופה, וכן שרים בממשלה.

"אנו שותפים לאבל והכאב שאתם חווים, הרצח המזוויע זיעזע רבים בצרפת כולה, שנמצאת היום בהלם", אמר ז'ופה. שר החוץ הצרפתי הוסיף כי "כל האומה הצרפתית חושבת עליכם, על הילדים והמשפחות ההרוסות. כל העם וכל הפוליטיקאים".

עוד כותרות מהפיגוע בטולוז
צרפת: "המשטרה פרצה לבית בטולוז, המחבל מת"
פיצוצים מחוץ לבית המחבל בטולוז: "מנסים לשבור אותו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully