וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זקן ראשי הישיבות" - הרב שיינברג מת בגיל 102

הרב חיים פנחס שיינברג, ראש ישיבת תורה אור ורבה של קריית מטרסדורף בירושלים הלך לעולמו בבית החולים שערי צדק. הלווייתו תערך בשעה 11:00 בהר הזיתים בירושלים

הרב חיים פנחס שיינברג, ראש ישיבת "תורה אור", רבה של קריית מטרסדורף בירושלים וחבר במועצת גדולי התורה של דגל התורה, הלך אמש (שלישי) לעולמו בגיל 102. בימים האחרונים הידרדר מצבו הבריאותי של הרב, המכונה "זקן ראשי הישיבות", והוא אושפז בבית החולים שערי צדק. הלווייתו תערך היום בשעה 11:00 בהר הזיתים בירושלים.

ארגון "איחוד הצלה" נערך לאבטח את הלווייתו של הרב בירושלים. מאות חובשים, חברי יחידת האופנועים, בסיוע אמבולנסים של הארגון יתפרסו בצירי ההלוויה, יעניקו במידת הצורך סיוע רפואי ראשוני, ויחלקו שתייה למלווים.

רבים מבני משפחתו ותלמידיו הקיפו את הרב שיינברג לפני מותו, כך דווח באתר האינטרנט החרדי "בחדרי חרדים". הרב שיינברג נולד בפולין בשנת 1910 ובגיל תשע עבר לארצות הברית. עד גיל 14 הוא למד בישיבת הרב יעקב יוסף ולאחר מכן למד בישיבות "בית מדרש לרבנים", ו"רבינו יצחק אלחנן". בגיל 19 הוא נישא לבאשע, בתו של הרב יעקב יוסף הרמן, והחל ללמוד בישיבת מיר.

הרב שיינברג עלה לארץ בשנות החמישים של המאה הקודמת והתיישב בירושלים, שם ייסד את ישיבתו – "תורה אור" בקריית מטרסדורף. לרב שיינברג ארבע בנות ובן.

עוד באותו נושא:
עשרות אלפים השתתפו בהלוויית האדמו"ר מוויז'ניץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully