וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק מסביר מכירת הדירה באקירוב: "גרמה לניכור"

19.3.2012 / 0:00

למרות שהחזיק בבית היוקרה במגדלי אקירוב במשך תשע שנים, הודה אמש השר כי "לא חשבתי שנכון להתעלם מהביקורת על מקום מגוריי במשך זמן רב". ברק יקבל עבורו 26.5 מיליון שקל

"מקום המגורים הזה גרם לתחושת ניכור וניתוק בציבור" – כך נימק אמש (ראשון) שר הביטחון, אהוד ברק, את מכירת דירת היוקרה שלו בפרויקט הראוותני מגדלי אקירוב בסכום של 26.5 מיליון שקלים, עליה פורסם הערב. "החלטנו לעבור לדירה אחרת, קטנה יותר ופחות יקרה", הסביר את מעברם הצפוי של ברק ורעייתו נילי פריאל לדירה יוקרתית בפרויקט המוקם באזור בית החולים אסותא ברחוב ז'בוטינסקי בתל אביב.

"לאחר שנים רבות בשירות המדינה וצה"ל ומיד עם תום תפקידי כראש ממשלה בשנת 2001, פניתי לשוק הפרטי למשך כשש שנים", סיפר ברק בעמוד הפייסבוק שלו. "בשנים אלו צברתי את רכושי בעמל רב. לאורך כל התקופה כאזרח שומר חוק, עסקיי היו שקופים לרשויות ולמותר לציין כי שילמתי את מלוא המסים כדין וכמתבקש. במהלך שהותי באזרחות רכשנו ושילמנו רעייתי ואני את הדירה במגדלי אקירוב כהשקעה וכדי לגור בה, עם חזרתי לחיים הציבוריים היה קשה שלא להבחין בביקורת בעניין מקום מגורי ולא חשבתי שנכון להתעלם ממנה לאורך זמן", סיפר ברק, זאת למרות שבחר למכור את דירתו לא פחות מתשע שנים לאחר שנכנס אליה, ב-2003. "אני מאמין כי על החברה והמדינה להעניק הזדמנות שווה לכל פרט בחברה, אך גם לדרוש ממנו השתתפות ואחריות", הוסיף ברק.

מוקדם יותר פורסם כי השר ברק מכר את דירתו בעבור סכום מדהים של 26.5 מיליון שקלים, סכום פחות מ-30 המיליון שביקש לקבל עבורה. דירתו של ברק, ששטחה 480 מטרים רבועיים, ממוקמת בקומה ה-31 בבניין המערבי מבין שלושת מגדלי אקירוב שברחוב פנקס בתל אביב. ברק רכש את הדירה בסוף 2003 תמורת 2.5 מיליון דולרים בלבד.

עוד בנושא
ברק: ”המחאה מרגשת, יש להטיל מסים על עשירים”
יחימוביץ’ על הפילוג: ”היום הוקמה סיעת אקירוב”

(עדכון ראשון: 22:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully