וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "ישראל היא גידול סרטני שיש להסיר"

משה חי-הגיגת

18.3.2012 / 19:00

נשיא אירן שנועד עם משתתפי "הצעדה לעבר ירושלים" שתתקיים ביום האדמה הקרוב בסוף החודש ציין כי קיומו של "משטר ציוני אפילו על חלק קטן מפלסטין", איננו חוקי

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד נפגש היום (ראשון) עם משתתפי "הצעדה לעבר ירושלים" שצפויה להתקיים ביום האדמה הקרוב והגדיר את ישראל כגידול סרטני ממאיר, "כזה שאפילו תא אחד או שני תאים שלו מספיקים בכדי להדביק את כל הגוף. קיומו של המשטר הציוני אפילו על חלק קטן של פלסטין, הוא לא חוקי ופלסטין צריכה להישלט על ידי הפלסטינים, ובעזרת האל אנחנו קרובים לעתיד שכזה".

על פי דיווחי סוכנות הידיעות "אירנא", אחמדינג'ד הוסיף כי "בעיית הכיבוש של פלסטין והקמתו של המשטר הציוני, היא בעיה היסטורית ואנושית שאיננה מסתכמת רק בכיבושה של אדמה בלבד. קיומו של משטר זה הוא עלבון לטבע האנושי, לבני האדם, לחירות ולצדק ולכל האומות החופשיות". הוא הוסיף "כל הסיסמאות של מדינות המערב לגבי זכויות אדם, אנושיות ושוויון, נשכחות כאשר הדבר מגיע לגבולותיה של פלסטין".

עוד דווח ב"אירנא" כי יו"ר ועדת החוץ והביטחון של המג'לס - הפרלמנט האירני, עלא א-דין ברוג'רדי, אמר היום כי "אי כיבוד היכולות הגרעיניות של אירן על ידי מדינות 'האחת ועוד חמש' תגרום להן להפסדים רבים", הכוונה לשש המעצמות המנהלות עם אירן את המשא ומתן על תכנית הגרעין שלה – חמש החברות הקבועות במועצת הביטחון, וגרמניה. ברוג'רדי הוסיף כי ארה"ב ושותפותיה היו עדות ליכולת העצמית שהציגה איראן בשבועות האחרונים בנושא הגרעין.

לדבריו, "הדלק הגרעיני המועשר לרמה של 20% בכור בטהרן יכול לשמש לריפויים של 800 אלף חולים בשנה, והמדענים הצעירים שלנו הבטיחו דלק שכזה. המסר העיקרי של הצעדים הללו הוא שלאירן יש ידע ושליטה מוחלטת על יכולותיה הגרעיניים, ואם חברות ה'אחת ועוד חמש' לא יכבדו את יכולותיה אלה של אירן, הן תפסדנה בצורה מוחלטת".

עוד באותו נושא:
האירנים נאנקים תחת הסנקציות: "המחירים חונקים"
משעל: "ישראל משתמשת בעזה כשפן נסיונות לקראת אירן"
המוסד חולק על נתניהו? "אירן טרם החליטה אם לפתח פצצה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully