וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בבריטניה: בת 12 נהרגה מפגיעת כדור רוגבי

במהלך שיעור התעמלות התמסרה ליאוני נייס עם חבריה, עד אשר פגע בה הכדור בחוזקה. היא התמוטטה ומתה זמן קצר לאחר מכן. בבית ספרה מתקשים לעכל את הבשורה: "תחסר לנו מאוד"

"היא הייתה ילדה מקסימה וטובת לב", אמר אנדי וייט, אשר תלמידתו מתה כתוצאה מפגיעת כדור רוגבי ביום שלישי האחרון, במהלך שיעור חינוך גופני בבית ספרה בעיר בסילדון שבאנגליה. התלמידה, ליאוני נייס בת ה-12, התמסרה עם חבריה בכדור, עד אשר בזריקה כדור אחת לעברה - נפגעה באזור החזה. "היא התמוטטה ונראה היה שהיא נכנסת למעין התקף", תיאר וייט את המראה הקשה.

המורה הזעיק אמבולנס שהבהיל את ליאוני לבית החולים המקומי בבסילדון, אך היא מתה זמן קצר לאחר מכן. "אנו מביעים את תנחומינו למשפחתה של הילדה, אשר המקרה הכבד נפל עליה כרעם ביום בהיר", אמר דובר שירותי ההצלה בעיר, גארי סנדרסון. "הצוות הרפואי הגיע באמבולנס תוך דקות אחדות ומצא את הילדה במצב קריטי. לאחר שקיבלה טיפול ראשוני מהיר במקום, היא נלקחה בזריזות לבית החולים, בו לצערנו נקבע מותה".

"מחשבותינו ותפילותינו עם המשפחה", הוסיף וייט גם הוא, "ליאוני הייתה ילדה נפלאה אשר תחסר לנו מאוד, מורים ותלמידים כאחד". חבריה של ליאוני קיבלו בתדהמה את ההודעה על מותה של חברתם לספסל הלימודים ובמועצת מחוז אסקס, בו נמצאת העיר בסילדון, דאגו להביא לבית הספר צוות של אנשי מקצוע שקיים שיחות עם התלמידים הכואבים, אשר אחת מהם אף כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "ליאוני היפה, נוחי עם המלאכים - אלוהים לוקח את הטובים ביותר, אנו אוהבים אותך. ליל מנוחה, מלאכית".

עוד בנושא
בגלל ריב על טלוויזיה: בת 9 נעצה סכין בגב של סבתה?
כך הפך לחם טיגריס ללחם ג'ירפה בעזרת ילדה בת 3
בת 9 נמלטה מחוטף בארה"ב: "למדתי להילחם מאבא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully