וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השחרור מהשבי, גלעד שליט משתחרר מצה"ל

בהערכת מצב שהתקיימה באגף כוח האדם בצה"ל, נקבע כי שליט ישתחרר בסוף החודש משירות צבאי, למעלה משש שנים וחצי לאחר שהתגייס לחיל השריון. נעם שליט: "טרם נקבע תאריך שחרור"

יכול סוף סוף להוריד את המדים: בתום הערכת מצב שהתקיימה בצה"ל, הוחלט לשחרר את גלעד שליט משירותו הצבאי בסוף החודש, למעלה משש שנים וחצי מאז התגייס לחיל השריון, ולהעבירו לאחריות משרד הביטחון – כך נודע היום (שלישי). שליט היה חייל סדיר בעת שנחטף ובמהלך השבי הועבר למסלול שירות קבע. עם שחרורו משבי חמאס הנחה הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, להעניק לו את כל הסיוע הרפואי הנדרש על מנת שייכנס להליך השיקום שיסתיים בהוראת הרופאים בלבד.

בשבוע האחרון, כחמישה חודשים אחרי ששוחרר מהשבי, התקיימה הערכת מצב נוספת בעניינו של שליט באגף כוח האדם בצה"ל, והוחלט לשחררו מהשירות הצבאי בסוף החודש, בדרגת רב-סמל (רס"ל). לפיכך, יועבר שליט – מתוקף הגדרתו כפדוי שבי – לאחריות אנשי משרד הביטחון.

נעם שליט, אביו של גלעד, אמר היום לוואלה! חדשות כי הוא "יודע שגלעד צפוי להשתחרר, אבל טרם נקבע לו תאריך שחרור", אם כי תאריך שכזה אכן צפוי להיקבע בזמן הקרוב.

לפני כשבועיים, בדברים שנשא באירוע "כנס ירושלים", התייחס נעם שליט גם למצבו הבריאותי של בנו, ואמר כי "גלעד, ברוך השם, חוזר לעצמו". לדבריו, "גלעד בסדר, הוא עובר טיפולים רפואיים ובסך הכל אפשר לומר שהוא שרד את השבי ואת התקופה הזאת שנמשכה כל כך הרבה שנים".

לקריאה נוספת
צפו: גלעד שליט נפגש עם עומרי כספי בארצות הברית
נעם שליט: לא דרשנו שישוחררו מחבלים תמורת גלעד
עם השחרור גנץ הכריע: שליט יישאר בצה"ל עד תום הטיפולים

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully