וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שליט נפגש עם עומרי כספי בארצות הברית

גלעד שליט, הידוע בחיבתו למשחק הכדורסל, הגיע לארצות הברית כדי לצפות במשחק האולסטאר של ה-NBA, ופגש בין היתר גם את הנציג הישראלי הראשון בליגת הכדורסל הטובה בעולם

שליט המגרש: תמונה פומבית של גלעד שליט הועלתה הלילה (חמישי) לעמוד הפייסבוק של שחקן הכדורסל עומרי כספי, שהצטלם עמו. שליט, המבקר כעת בארצות הברית, הגיע לצפון אמריקה לצפות במשחק האולסטאר של ליגת ה-NBA הנערך בעיר אורלנדו שבמדינת פלורידה. באולם הנוצץ, בו הופיעו באותו הערב כוכבי הכדורסל הגדולים בעולם, אמנם נחסך ממנו אור הזרקורים - אך כעת, במקום תמונת פפראצי חטופה, הוא מופיע בפנים מחייכים מול המצלמות.

עומרי כספי, הנציג הישראלי הראשון בליגת ה-NBA, נראה בתמונה חובק את שליט. תחתיה הוא כתב "כמה ייחלתי לרגע הזה!!! I dreamed of this moment for a long time".

שליט, הידוע בהתעניינותו בכדורסל, הגיע כזכור לפני חודש למשחקה של מכבי תל אביב נגד ברצלונה במסגרת המחזור השני בשלב הטופ 16 של היורוליג. קרוביו אז העבירו להנהלת הקבוצה בקשה לקבל כרטיסים למשחק והוא התמקם בשערים 8-9 של ההיכל. שליט הוא אוהד של מכבי תל אביב ולמשחק הוא הגיע חבוש בכובע של המועדון. זו ההופעה הפומבית הראשונה שלו מאז שהוחזר משבי החמאס.

לפני חודש: גלעד שליט הגיע למשחק של מכבי תל אביב נגד ברצלונה
לפני כשלושה שבועות: גלעד שליט נפגש עם נשיא צרפת סרקוזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully