וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים "דיברו על אירן" בטיסה ללונדון - ונעצרו

לפי דיווחים בבריטניה, שני אזרחים ישראלים נעצרו מיד לאחר נחיתת טיסתם בלונדון, במהלכה השמיעו "איומים בנושא אירן". ממשטרת בריטניה נמסר: "לא נשקפה סכנה לשאר הנוסעים"

שני אזרחי ישראל נעצרו בשדה התעופה הית'רו בלונדון בחשד שהפריעו למהלך הטיסה בה המריאו והעירו "הערות מאיימות" בנושא אירן, כך דווח אמש (שני) בכלי התקשורת בבריטניה.

הנוסעים, בני 28 ו-33, טסו לבירת אנגליה מלאס וגאס שבארצות הברית באמצעות חברת התעופה בריטיש אירווייז. על פי החשד, השניים הפריעו למהלך הטיסה כאשר התנהלו בגסות ובקולניות ואף העירו מספר הערות שעוררו את חשדם של הנוסעים וצוות המטוס.

"הם הפריעו שוב ושוב לנוסעים והעירו הערות לא הולמות ואף מאיימות לגבי אירן, כולל הערות לגבי מסלולה של הטיסה", דיווח גורם לא מוכר לרשת סקיי ניוז. הקברניט המודאג יצר קשר עם נמל התעופה הית'רו שבלונדון, אליו הוזעק צוות משטרתי, שהמתין לנחיתת המטוס.

מייד עם נחיתתו, עלו על סיפון המטוס מספר שוטרים חמושים על מנת לעצור את החשודים ולהובילם לחקירה במשטרה. טרם דווח מה היו אותן הערות שהסעירו כל כך את הנוסעים, אולם דובר משטרת בריטניה הרגיע כי "אין כל ראיה לכך שבמהלך הטיסה נשקפה סכנה לנוסעים או למטוס".

עוד בנושא:
ראש ממשלת בריטניה לישראל: אל תתקפו באירן
"בריטניה נערכת למלחמה באירן בתוך שנתיים"
רמטכ"ל בריטניה ביקר בארץ; "לונדון נערכת לתקיפה באירן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully