וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחה נעדרת: גילו בחדשות כי "שכחו" את בתם במסעדה

עובד במקום הבחין בהרמוני בת השלוש כשעה לאחר שעזבו הוריה את המקום, מבלי להבחין בכך שמשהו חסר במכונית. 4 שעות לאחר מכן, צפה הזוג במהדורה המקומית והבחין בילדתם הקטנה

הרמוני בת השלוש נשכחה שלשום (שלישי) במסעדת המזון המהיר "צ'אקי צ'יז" בבל אייר, אחת השכונות היוקרתית בלוס אנג'לס שבארצות הברית. לאחר מסיבה בה השתתפה המשפחה, החליטו הוריה לסעוד במזללה בדרכם הביתה, אך לאחר ששבעו המשיכו לביתם, בלי שהבחינו בכך שעזבו את המקום ללא בתם.

בשעה 20:00 בערב, כשעה לאחר שהוריה עזבו, ניגשה הרמוני לעובד במסעדה וביקשה כוס משקה. מנהל המסעדה, שהבחין בילדה הבודדה, הודיע למשטרה כי הושארה במסעדתו ללא השגחה. המשטרה לא הצליחה לאתר את ההורים וביקשה מהערוץ המקומי לפרסם את תמונתה של הרמוני.

זמן קצר לאחר שתמונת הילדה פורסמה במהדורת החדשות המקומית, בסמוך לשעה 23:00, יצרו הוריה קשר עם משרדו של השריף האזורי. לאחר שהשתכנעו השוטרים כי ההורים לא נטשו את בתם במתכוון, שחררו שירותי הרווחה את הרמוני הקטנה והשיבו אותה להוריה. במשרד השריף של מחוז הארפורד נחקרו ההורים, שטענו כי חשבו שבתם חזרה לביתם עם קרוב משפחה. כתב אישום ככל הנראה לא יוגש נגד ההורים, אך ניתן להניח שאת הלקח הם כבר לא ישכחו.

עוד כותרות מקליפורניה:
מורה בארה"ב צילם ילדים כפותים, חשוד בהתעללות
ארה"ב: בני 11 שמו רעל עכברים בקפה של המורה
צפו במרדף: כלבי משטרה "צדו" את השודד העירום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully