וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בפורים: "חיילים" ו"שוטרים" כבשו את מגרון

יהושע בריינר

7.3.2012 / 18:30

על אף המחלוקת מול המדינה והשתתפות כוחות משטרה בפינוי מבנים במאחז באישון לילה בעבר, רוב הילדים התחפשו לאנשי כוחות הביטחון. "אין לנו אנטי למשטרה"

ההסכם לפינוי מוסכם של מגרון עדיין לא נחתם והחשש מפינוי עדיין מרחף באוויר, אולם נראה כי למרות הכל, התחפושות הפופולריות ביותר במאחז הן של אנשי כוחות הביטחון. לכבוד פורים, ילדי המאחז התחפשו ויצאו לרחובות החל מאתמול (שלישי) כאשר התחפושת הפופולרית ביותר הייתה לשוטר. תופעה זו מעט מפתיעה היות ורק לפני מספר חודשים הגיעו כוחות המשטרה באישון לילה והרסו שלושה מבנים בלתי חוקיים במאחז באירוע שהסעיר את ההתיישבות כולה שיצאה אז כנגד התנהלות מערכת הביטחון. כך שנראה שאנשי משטרת ישראל ובעיקר המדים עדיין מאוד אהודים בקרב הילדים.

"אני לא יכולה להגיד שהמראות של אותו לילה לא השאירו בנו טראומה, אבל אנחנו עדיין תושבי המדינה ואין לנו אנטי למשטרה", אמרה היום אפרת שטרית, תושבת מגרון שבנה שחר בן הארבע התחפש בעצמו לשוטר, "המראה של שוטרים במדים שחורים מהעם שלך שמגיעים באמצע הלילה היה קשה מאוד אבל זה לא שינה משהו בתחושות שלנו כלפי כוחות הביטחון". לדבריה, "הילדים גם מתחברים לשוטרים ורואים בהם דמות חזקה והאמת היא שגם כשהילד רצה להתחפש לשוטר לא העלנו על דל שפתינו איזושהי התנגדות".

איתי חמו, מראשי היישוב, הבחין גם הוא שתחפושות של שוטרים כבשו את גני הילדים ואפילו בנו התחפש לחייל. "גם שלא היה הסכם באופק היה ברור לנו שמשטרת ישראל איננה נגד מגרון וזה ברור לנו עוד יותר כעת כשאנחנו על רקע ההסכם המסתמן שכל מטרתו תהיה למנוע מלחמת אחים", אמר חמו. יש לציין כי אנשי המאחז והשר בני בגין צפויים לחתום בימים הקרובים על הסכם פינוי מרצון של המאחז עד לשנת 2015, כאשר במקביל ייבנו בתי הקבע של התושבים בגבעה סמוכה. בשלב זה, פרטים טכניים מונעים את חתימת ההסכם.

עוד באותו נושא:
השר בני בגין: הושגה פשרה לפינוי המאחז מגרון
בגין: "נבקש להאריך מועד פינוי מגרון עד 2015"
באישון לילה: המנהל האזרחי הרס שלושה מבנים במגרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully