וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור בבית הספר: מורה שפוטר רצח את המנהלת והתאבד

תלמידי בית ספר תיכון בפלורידה, לא תיארו לעצמם שכך יסתיים עוד יום לימודים שגרתי. המורה לספרדית בן ה-28 נכנס לחדר המנהלת, ירה בה ולאחר מכן ירה בעצמו. "תיכון נפלא"

טבח בבית הספר: שיין שומרת', מורה לספרדית בן 28 שפוטר לא מכבר, הגיע לתיכון האפיסקופלי (זרם בנצרות) בעיר ג'קסונוויל במדינת פלורידה, ארה"ב, כשבתוך נרתיק הגיטרה שנשא על גבו היה רובה. הוא נכנס לחדר המנהלת, דייל רייגן, ירה בה, ולאחר מכן ירה בעצמו. המשטרה הגיעה כעבור חצי שעה ומצאה את הגופות מוטלות על הרצפה, ולדבריה "התלמידים לא היו מעורבים ואף אחד לא נמצא בסכנה".

רייגן, המנהלת המנוחה, עבדה בבית הספר במשך 34 שנים, והייתה למנהלת במשך שבע השנים האחרונות. הרוצח – המורה שומרת', לימד זו השנייה בבית הספר ופוטר לאחרונה. בתעודת ההערכה האחרונה שקיבל בשנת 2009 נכתב כי התנהלותו "טעונה שיפור" וכי הוא "מורה חסר כישורים", אך ההערכה הכוללת שלו הייתה משביעת רצון.

"קודם שמעתי ירייה אחת, ואחר כך נשמעו עוד שמונה או יותר", אמרה ביונסה מריה, תלמידת כיתה יא' בבית הספר. "אני מכירה הרבה תלמידים שאמרו שהוא לא היה מורה טוב", הוסיפה.

ההורים המודאגים מיהרו לבית הספר לאחר ששמעו על המקרה. "כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה לבוא לקחת את הבן שלי באופן מיידי על מנת לוודא שהוא בטוח", אמר דייב פלדה, לאחר שקיבל מבנו הודעת טקסט על שאירע. על אף המקרה אמר אב של תלמידה אחרת, לורן בקסטר, כי "זה בית ספר נפלא, מקרה כזה יכול לקרות בכל מקום".

בית הספר העביר מסר להורים והבטיח להם כי לכל התלמידים שלום, וכי שערי בית הספר יישארו סגורים עד ל-19, וייפתחו שוב לאחר חופשת האביב.

לקריאה נוספת:
תלמיד תיכון ירה למוות ב-3 מחבריו: "ילד שקט ורגוע"
אב בארה"ב התפוצץ עם 2 ילדיו: "סליחה ולהתראות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully