וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האישה בכנסת: ח"כ טיבייב חילק פרחים לח"כיות

אמנם יום האישה הבינלאומי חל עוד יומיים, אבל בכנסת החליטו להקדימו. במסגרתו קיימה הוועדה למעמד האישה דיון בנושא "ביזוי נשים בפרסום ובתקשורת" וטיבייב המשיך במסורת

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

יומיים לפני המועד הרשמי, הכנסת ציינה היום (שלישי) את יום האישה הבינלאומי, ובמסגרתו קיימה הוועדה לקידום מעמד האישה, בראשות ח"כ ציפי חוטובלי (ליכוד) דיון בנושא "ביזוי נשים בפרסום ובתקשורת", בו השתתף גם יו"ר הכנסת ראובן ריבלין.

כחלק ממסורת שאימץ בשלוש השנים האחרונות ח"כ רוברט טיבייב (קדימה) הגיע לדיון כשבחיקו מלאי גדול של פרחים, ובשיתוף עם התאחדות מגדלי הפרחים בישראל חילק לכל הנשים שנכחו בדיון פרח. מחלק מהנשים זכה טיבייב לנשיקה, ולמרות חילוקי הדעות הפוליטיים אף נרשמה לחיצת יד ידידותית בינו לבין ח"כ חנין זועבי (בל"ד). טיבייב הודיע כי יחלק פרחים גם במליאת הכנסת שתיפתח בשעה 15:00, כולל ליו"ר מפלגתו, ציפי לבני, שהוא גם משמש כיו"ר מטה העולים שלה בפריימריז לראשות קדימה.

"הפריים טיים הישראלי מציג נשים כגוף שאין בו נשמה", טענה חוטובלי במהלך הדיון, "תבונתן הרבה של נשים שהצליחו לשבור את תקרת הזכוכית אינה מוצאת את דרכה אל המסך". חוטובלי הודיעה כי תגיש היום הצעת חוק על פיה יוטלו "קנסות כבדים על גוף תקשורת שיציג פרסומת המבזה נשים". לדבריה, "אסור שהדיבורים הרבים הנעשים מדי יום האישה יהפכו למעשים. חייבים לאסור בצורה גורפת את המשך ההבניה של מציאות פסיכולוגית חברתית פסולה המודדת נשים לא על פי הישגיהן, אלא אך ורק על פי גופן ויופיין". לצד זאת, כחלק מתכני יום האישה שיהיו בכנסת, סגנית השר לענייני נשים וצעירים, גילה גמליאל, מכנסת דיון בנושא "נשים לוקחות אחריות בזירת ההשפעה".

עוד באותו נושא:
לימור לבנת נגד "האח הגדול": "זה ערוץ פורנוגרפיה"
הפתעה בקבינה: קבלו את נהגת הסמי הראשונה בצה"ל
השרים דחו ההצעות לקידום הנשים; תירוש: "מסר רע"

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully