וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כיסה את גופת הקשישה במלח והתגורר בדירה כשבוע"

הותר לפרסום: חסר הבית החשוד ברצח קשישה לפני שלושה שבועות בשכונת גילה בירושלים רכש עשרות קילוגרמים של מלח ופיזר על הגופה כדי לשמרה. הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

הותרו לפרסום פרטים מחקירת מקרה הרצח שהתגלה באמצע החודש שעבר בירושלים: מחקירת המשטרה עולה כי חסר הבית ככל הנראה רצח את הקשישה בת ה-80 שבוע לפני מציאת הגופה. לאחר הרצח, כך לדברי המשטרה, החשוד המשיך להתגורר בבית הקשישה שאירחה אותו וכדי להסתיר את דבר המעשה, כיסה את גופת בעלת הבית בחפצים ואף רכש כמה עשרות קילוגרמים של מלח עמו כיסה את הגופה בכדי לשמרה. ביום חמישי יוגש נגדו כתב אישום באשמת רצח, זאת לאחר שיתקבלו תוצאות בדיקה פסיכיאטרית אליה נשלח. כפי הנראה, המניע לרצח היה כוונת האישה לפנות את החשוד מביתה.

במשטרה חושדים עוד כי החשוד אף הזמין חבר להתגורר עמו בדירה ולא התיר לו להיכנס לחדר בו נמצאה המנוחה. צוות החקירה המיוחד בראשותו של מפקח גיא אברהמי ממרחב מוריה במשטרה חקר את החשוד והתחקה אחר החנויות בהן קנה את המלח. "כמו כן מצאו צוות החקירה המיוחד ומעבדת הזיהוי הפלילי של המטה הארצי בדירה ועל בגדיו של החשוד ממצאים המוכיחים מעל לכל ספק את החשדות המיוחסים לו", נמסר מהמשטרה.

ב-16 בפברואר עצרו שוטרי תחנת מוריה את חסר הבית החשו ברצח, גבר בשנות ה-60 לחייו בחשד לרצח, זאת לאחר שהתגורר בבית הקשישה בחודש שקדם לתקרית. המעצר התבצע לאחר שבנה של האישה התלונן במשטרה כי נעלמו עקבות אמו. כוחות משטרה שהגיעו לדירתה מצאו את הדירה נעולה, פרצו אליה אך לא מצאו בה דבר.

בשעות הערב, לאחר שהבן פנה למשטרה בשנית, הגיעו שוטרים לדירתה של הקשישה, הבחינו בחשוד כשהוא רץ אל תוך הדירה, נכנס פנימה ונועל את הדלת. לאחר שפרצו לדירה, איתרו השוטרים את גופתה האישה ועצרו את החשוד שנלקח לחקירה. החשוד, שלפי הודעת המשטרה אינו משתף פעולה בחקירתו, הגיע ארצה לפני כמה חודשים מרוסיה - שם, לדברי בני משפחתו, אושפז במוסד לחולי נפש.

עוד באותו נושא:
חשד: חסר בית מעורער בנפשו רצח קשישה בירושלים
"עובד זר מנתניה דקר למוות את אחייניתו והתאבד"
רצח בקלנסווה: צעיר נורה מרכב חולף ומת מפצעיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully