וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרח הטיס שנעלם מביתו יחקר וצפוי שיודח מהקורס

5.3.2012 / 13:13

בתום יממה של חיפושים, אשל זילברשטיין אותר אמש באילת, מאות קילומטרים מביתו בעמק יזרעאל. טרם ברור כיצד הגיע לעיר. מצ"ח תחקור אותו על הפקרת נשקו האישי ועל נפקדות

אשל זילברשטיין, חניך קורס טיס שאותר אמש (ראשון) באילת אחרי שנעדר מביתו כמעט יממה, נפקד מבסיסו והפקיר את נשקו האישי בתחנת דלק, ייחקר במשטרה הצבאית ומסתמן שיודח מהקורס היוקרתי. מאות שוטרים, חיילים ומתנדבים הוקפצו אתמול כדי לחפש את זילברשטיין, תושב היישוב שמשית, שזוהה באילת לפי תמונה שהופצה בתקשורת.

לדברי גורם צבאי, בתום חקירת מצ"ח יוחלט אם להעמיד את זילברשטיין לדין פלילי. עם זאת, הוסיף הגורם כי בנסיבות שנוצרו, ומההסבר ראשוני שסיפק החייל, נראה כי הוא יודח מקורס הטיס ללא קשר לתוצאות החקירה, שכן הוא פעל בניגוד להוראות ובניגוד למצופה ממנו.

הוריו של זילברשטיין, נעמה ודרור, קיבלו אתמול בשמחה נרגשת את הידיעה שבנם אותר בשלום. "אנו שמחים שאשל נמצא שלם ובריא", אמרו, והודו לכל מי שהשתתף בחיפושים הנרחבים אחריו. השניים ביקשו להודות למשטרה, לחניכי קורס הטיס ולתושבי מכמורת, בית ינאי ועמק חפר שסייעו לשכניהם ביישוב שמשית במבצע החיפושים.

נשקו של החייל נמצא מפורק בתחנת דקל

בעת החיפושים אחריו, פנתה אמו של זילברשטיין לתקשורת, והפצירה בבנה לשוב הביתה. "שוליק, למקרה ששכחת, אני אוהבת אותך", אמרה, "בוא ודבר אתנו. אנחנו רוצים לעזור לך בפתרון הקשיים. אני ואבא אוהבים אותך מאוד, ונוכל לפתור את הכל כשתחזור". עם תחילת החיפושים אחריו, נמצא נשקו האישי של זילברשטיין, רובה מסוג 16-M, בתחנת דלק באזור מגוריו, כשהוא מפורק לחלקים. עד עתה לא ברור לחלוטין מה גרם לו להגיע לאילת מבלי להודיע למשפחתו או למפקדיו על מקום הימצאו.

החייל שנעדר מאתמול נמצא בריא בטיילת באילת
אם החייל הנעדר: "בוא הביתה, נעזור לך עם הקשיים"

לפנייה לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully