וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל שנעדר מאתמול נמצא בריא בטיילת באילת

שלומי גבאי וקובי דוד

5.3.2012 / 0:10

אשל זילברשטיין, שנעדר ביממה האחרונה, נמצא בריא ושלם בטיילת באילת. הוא זוהה על ידי אזרח שהזעיק את המשטרה והועבר לטיפול הצבא. הוריו: "תודה לכל מי שעזר בחיפושים"

אשל זילברשטיין, חייל צה"ל שנעדר מאז אתמול, נמצא בשעות הערב המאוחרות של אתמול (ראשון) בטיילת באילת כשהוא בריא ושלם, זאת לאחר שאזרח זיהה אותו בעקבות הפרסומים בתקשורת על היעדרו. האזרח הזעיק את המשטרה והחייל אכן הזדהה בפניהם כאשל זילברשטיין. החייל הועבר לגורמי המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח), שם ייבדקו נסיבות היעלמותו.

נעמה ודרור זילברשטיין, הוריו של אשל, הגיבו על הבשורה המשמחת. "אנו שמחים שאשל נמצא שלם ובריא. תודה רבה לכל מי שהשתתף ועזר, בייחוד למשטרת ישראל שניהלה את האירוע בצורה מרשימה", מסרו, "אנחנו רוצים להודות גם לכל חניכי קורס טיס ואנשי חיל האוויר, למתנדבים שיצאו לחפש אותו, לאנשי היישוב שמשית, לתושבי מכמורת, בית ינאי ועמק חפר".

החל בוקר האתמול החלו חיפושים נרחבים אחר זילברשטיין, חניך בקורס טייס בחיל האוויר. על פי ההערכות לא היה רקע ביטחוני להיעלמותו. "שוליק, אני אוהבת אותך, למקרה ששכחת. תבוא ותדבר אתנו. אנחנו רוצים לעזור לך בפתרון הקשיים", אמרה הערב נעמה, אמו של החייל. טרם התבררו אודות הנסיבות שהביאו למציאתו.

זילברשטיין נראה בפעם האחרונה ביום שבת בערב סמוך לקניון M הדרך שבמחלף בית ינאי כשהוא נושא עליו את נשקו האישי. אך אתמול בבוקר, נמצא הרובה מסוג M-16 בתחנת דלק באזור מגוריו של החייל, כאשר הוא מפורק לחלקים. כוחות צבא, יס"מ ומשטרה הקימו חדר פיקוד קדמי באזור, ועשו מאמצים רבים לאתר אותו. המשתתפים בחיפוש אף הסתייעו בכלבי גישוש. זילברשטיין לא יצר קשר עם משפחתו או עם חבריו מאז שלשום, והעובדה העלתה חששות כבדים לגורלו. גורם צבאי מסר כי לטענת מפקדיו מדובר בחייל אחראי, שהיה בשלב המכין של קורס הטיס. הוא משרת בצבא כמה חודשים. לדברי הגורם הצבאי, אין חשד מובהק באשר לסיבת היעלמותו של זילברשטיין.

אמו פנתה אליו באמצעות התקשורת אמש וקראה לו לשוב הביתה. "שוליק, אני רוצה שתשמע אותנו. נעלמת לנו. אני ואבא אוהבים אותך מאוד. נוכל לפתור את הכל כשתחזור. קשה לי לדבר אליך פה מול המצלמות, אני מרגישה שאתה צריך להיות לצדי. אנחנו יודעים שאתה אוהב לעשות את הדברים בדרך שלך, אבל חשוב לנו שתגיע", אמרה. האם התייחסה למוצאי השבת האחרונה, אז יצא אשל לחופשה בביתו. "היה מאוד כיף איתך בשבת. לא היה שום דבר חריג. הכל היה שגרתי, הייתה אווירה טובה, ואתה היית כמו כל חייל שהתגעגע הביתה".

עוד בנושא:
אם החייל הנעדר: "בוא הביתה, נעזור לך עם הקשיים"
חיפושים נרחבים בעמק חפר בשל חשש לחיי חייל נעדר

(עדכון אחרון: 23:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully