וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם החייל הנעדר: "בוא הביתה, נעזור לך עם הקשיים"

קובי דוד

4.3.2012 / 21:26

נעמה זילברשטיין, אמו של פרח הטיס הנעדר מזה יממה, פנתה דרך התקשורת לבנה בדמעות. "אנחנו אוהבים אותך מאוד. אתה אוהב לעשות את הדברים בדרך שלך, אבל חשוב לנו שתגיע"

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק)

"שוליק, אני אוהבת אותך, למקרה ששכחת. תבוא ותדבר אתנו. אנחנו רוצים לעזור לך בפתרון הקשיים" – כך אמרה הערב (ראשון) נעמה זילברשטיין, אמו של אשל זילברשטיין, חניך קורס טייס הנעדר זה יממה. בבית המשפחה בשמשית שבגליל אמרה נעמה כשהיא חנוקה מדמעות: "שוליק, אני רוצה שתשמע אותנו. נעלמת לנו. אני ואבא אוהבים אותך מאוד. נוכל לפתור את הכל כשתחזור. קשה לי לדבר אליך פה מול המצלמות, אני מרגישה שאתה צריך להיות לצדי. אנחנו יודעים שאתה אוהב לעשות את הדברים בדרך שלך, אבל חשוב לנו שתגיע". האם התייחסה למוצאי השבת האחרונה, אז יצא אשל לחופשה בביתו. "היה מאוד כיף איתך בשבת. לא היה שום דבר חריג. הכל היה שגרתי, הייתה אווירה טובה, ואתה היית כמו כל חייל שהתגעגע הביתה".

חיפושים נרחבים אחר חייל נעדר - חשש לחייו. שלומי גבאי
נעדר מזה יממה. זילברשטיין/שלומי גבאי

החל משעות הבוקר נערכים חיפושים נרחבים אחר אשל זילברשטיין, חייל צה"ל שנעדר זה יממה. ככל הנראה, אין רקע ביטחוני להעדרו. סגן מפקד מרחב שרון במשטרה, ניצב-משנה אילן מור, מסדר כי "על פי הממצאים שבידינו, אנו סבורים שלא מדובר בהיעלמות בכפייה. זורם אלינו המון מידע ואנו מאמתים אותו". זילברשטיין, חניך קורס טייס בחיל האוויר, תושב היישוב שמשית בעמק יזרעאל, הוא בעל מבנה גוף רזה, וגובהו 175 ס"מ. הוא נראה לאחרונה אתמול בערב סמוך לקניון M הדרך שבמחלף בית ינאי, לבוש במעיל צבאי כחול, מכנסי ג'ינס כחולים, נעל נעלי ספורט כחולות מעוטרות בפסים בצבעי צהוב-לבן, ונשא על גבו תיק גב בצבע כחול-טורקיז. כמו כן, הוא נשא נשק. הבוקר נמצא הרובה, מסוג M-16בתחנת דלק באזור מגוריו של החייל, כאשר הוא מפורק לחלקים.

כוחות צבא, יס"מ ומשטרה הקימו חדר פיקוד קדמי באזור, והם עושים מאמצים רבים לאתר את החייל. המשתתפים בחיפוש מסתייעים בכלבי גישוש. על פי ההערכות בצה"ל, לא מדובר באירוע ביטחוני. זילברשטיין לא יצר קשר עם משפחתו או עם חבריו מאז אתמול, והעלה חששות כבדים לגורלו. גורם צבאי מסר כי לטענת מפקדיו מדובר בחייל אחראי, שהיה בשלב המכין של קורס הטיס. הוא משרת בצבא כמה חודשים. לדברי הגורם הצבאי, אין חשד מובהק באשר לסיבת היעלמותו של זילברשטיין.

חיפושים נרחבים בעמק חפר בשל חשש לחיי חייל נעדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully