וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני הררי הואשם בסחיטה באיומים: "אחתוך לך את הפנים"

גלעד גרוסמן

5.3.2012 / 11:53

מי שעמד בעבר בראש כנופיית פרדס כץ, מואשם יחד עם נאשם נוסף בגין שתי עבירות של סחיטה באיומים. הפרקליטות טוענת כי סחט ג'יפ שברולט ורכב ב-מ-וו בשווי חצי מיליון שקלים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד רוני הררי, מי שעמד בעבר בראש כנופיית פרדס כץ, ואדם נוסף, בגין שתי עבירות של סחיטה באיומים. בין השאר, נטען כי באמצעות הסחיטה השיגו השניים ג'יפ שברולט ורכב ב-מ-וו יוקרתי.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין ראאד ענוז מפרקליטות מחוז תל אביב, בשנת 2010 פנה אל הררי אדם אשר ביקש שיסייע לו להסדיר את חובותיו, וכן לגבות כספים שלטענתו שותפו היה חייב לו. הררי, כיום בן 46, ערך ישיבת בוררות בה נקבע כי השותף ישלם לו 250 אלף שקלים, בתשלומים חודשיים של עשרת אלפים שקלים, כדי לכסות את חובו.

לטענת הפרקליטות, השותף שילם להררי במשך כשבעה חודשים 70 אלף שקלים, אולם לאחר מכן נקלע לקשיים והפסיק לשלם. אז החליטו הררי והנאשם השני בפרשה, אנדרי סבסטיאנוב, לסחוט ממנו את הכסף באיומים. הם הורו למתלונן לנסוע איתם לתחנת דלק ליד גבעת שמואל, ושם איים עליו הררי כי "יחתוך לו את הפנים", אם לא ישלם לו מאה אלף שקלים. בחודש שעבר, נטען בכתב האישום, שוב איימו הררי וסבסטיאנוב לפגוע במתלונן אם לא ישלם את כל חובו, ולקחו ממנו ג'יפ שברולט שהיה ברשותו.

טען כי לא ידע על כלי רכב

במקרה אחר, הררי נאשם שסחט מבעל סוכנות רכב מכונית מסוג ב.מ.וו בשווי כחצי מיליון שקלים, לאחר שזה ביקש ממנו שיסייע לו בגביית חוב, ולא שילם להררי 40 אלף שקלים עליהם סיכמו. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר נכתב כי בחקירתו במשטרה טען הררי כי כלי הרכב נמסרו לסבסטיאנוב ללא ידיעתו. אולם, בראיון שנערך עימו לאחרונה בטלוויזיה, אמר כי רכב הב.מ.וו שייך לו.

אישום: תושבי הדרום סחטו באיומים 20 מיליון שקלים
סחטו באיומים, גנבו רכב ונידונו ל-15 חודשי מאסר
ראש משפחת הפשע חרירי מואשם בסחיטה ובעושק

לפניות לכתב - gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully