וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהובת רוצח ההמונים הנורבגי: "הוא נהג להתאפר"

ה"סאן" חושף את נדיה וולגיאנינה, אותה מצא אנדרס ברינג בריוויק באתר "כלות מבלארוס". בתחילה האהבה פרחה, אך אחרי 5 שבועות היא ברחה ממנו: "הוא חשב שמקום האישה במטבח"

החיים לצדו של טרוריסט מטורף: הצהובון הבריטי "הסאן" מביא היום (ראשון) ראיון בלעדי עם נדיה וולגיאנינה, אזרחית בלארוס, שגילתה כי לפני מספר שנים ניהלה רומן עם אנדרס ברינג בריוויק, המחבל שעומד בימים אלו לדין באוסלו על רצח 77 בני אדם בפיגועים ביולי האחרון בבירת נורבגיה ובמחנה קיץ באי יוטיויה. "אני מתביישת שהייתי החברה שלו", מודה כעת הפסנתרנית, שהייתה רק בת 21 כשנפלה בקסמיו של בריוויק, בשנת 2005. "אני מרגישה נורא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הראיון עם נדיה וולגיאנינה, היום ב"סאן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריוויק, אז בן 26, מצא את וולגיאנינה כשחיפש כלה שתוכל ללדת לו צאצא "מגזע ארי טהור", ותקל בפרופיל שלה באתר אינטרנט המציג "כלות מבלארוס" - אליו נרשמה היא מתוך שאיפה למצוא דרך לעזוב את ארצה. בראיון היא מספרת כי מיד כשהחלה מערכת היחסים שלה עם המחבל הימני-קיצוני - שבימים אלו מתנהל מאבק משפטי סביב שאלת שפיותו - הוא טס אליה למינסק, החל "להפציץ" אותה במכתבי אהבה, החל לתכנן את עתידם המשותף. ואולם, לאחר חמישה שבועות בלבד היא החליטה לסיים את יחסיהם - לאחר שלדבריה, נהג כלפיה ב"חוסר כבוד".

"היו לו המון בקבוקי וודקה"

"בהתחלה הוא נראה נורמלי", סיפרה וולגיאנינה ל"סאן". "הוא היה מקסים, לבוש היטב, ובהשוואה לרוב הגברים בבלארוס - הוא ידע להתייחס לאישה. הוא היה מנומס והיה נעים לשהות בסביבתו, והתייחס אליי היטב. הוא היה להוט להינשא, ואני חיפשתי חבר שיוכל לעזור לי לעזוב את המדינה".

לאחר שבועיים בלבד של יחסים, קנה בריוויק לוולגיאנינה כרטיס טיסה לאוסלו והיא עברה לדירתו בבירה הנורבגית - שם גילתה עד מהרה את "הצד המוזר" שלו - שהתבטא בין היתר בכך שנהג להתאפר. "כשציינתי את זה בפניו, הוא 'נפנף' אותי, והסביר שאיפור שחור מעל העיניים גורם לו להיראות גברי יותר. אני חשבתי שזה מצחיק".

עוד סיפרה: "לא היה לו נשק בבית, אבל היה לו המון אלכוהול - בקבוקי וודקה שהוא היה מאוד גאה בהם, כי הוודקה כה יקרה בנורבגיה. היינו עושים דברים רגילים של חבר וחברה, כמו לצאת למסעדות ולעשות טיולים רגליים יחד. הוא אהב 'להשוויץ' בי בפני חבריו. אבל עד מהרה, מצאנו את עצמנו מתווכחים על דברים שטותיים. לא הייתה בינינו כימיה, והתחלתי להבין שזה לא יילך. הוא רצה להתחתן, אבל זה היה הדבר האחרון שעניין אותי. הבנתי שהוא פשוט לא הטיפוס שלי. הוא לא כיבד אותי. הוא היה שוביניסט גברי, שהאמין שמקום האישה במטבח".

לדבריה, היא עזבה אותו לבסוף ושבה לדירה הדלה בה התגוררה עם אמה במינסק. הוא עוד המשיך לשלוח לה מכתבים ואימיילים במשך תקופה, אולם היא התעלמה מהם.

טרור בנורבגיה - כותרות אחרונות:
המחבל שרצח 77: "צריך להעניק לי מדליה"
האזינו למחבל מאוסלו מבקש מהשוטרים: "ברצוני להיכנע"
סערה בנורבגיה: "ישראל אחראית לפיגועים במדינה"
אחרי האסון: הנורבגים מחייכים זה לזה ברחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully