וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר התוקפים בחיפה: "לא חשוב הרקע"

קובי מנדל

1.3.2012 / 15:38

במהלך הדיון במעצרם של 5 מתוך 11 החשודים שנעצרו לאחר תקיפת שני החיילים אמר השופט כי "העיסוק בסיווג מוטעה, מדובר מעשה עברייני שעניינו תקיפה המונית של אנשים תמימים"

במהלך דיון שנערך היום (חמישי) בהארכת מעצרם של חמישה חשודים בתקיפת שני החיילים ליד בית החולים רמב"ם בחיפה, אמר שופט בית המשפט השלום בעיר כין אין טעם לעסוק בשאלה האם מדובר במעשה על רקע לאומני או לאו.

השופט זאיד פלאח החליט להאריך בחמישה ימים את מעצרם של חמישה מתוך 11 החשודים שנעצרו לאחר שקבע כי קיים יסוד סביר לחשוש כי בשחרורם של החשודים הם יסכנו את ביטחון הציבור. כמו כן, הזכיר השופט כי ישנו חשש שבשחרורם ישבשו מהלכי חקירה, יתאמו גרסאות וישפיעו על עדים מעורבים נוספים שטרם נעצרו.

השופט התייחס לניסיון הנרחב של כלי התקשורת לסווג את המעשה שביצעו החשודים - אם נעשה על רקע לאומני או על רקע פלילי ואמר כי "עיסוק בסיווג זה הנו מוטעה. המדובר במעשה עברייני שעניינו תקיפה המונית של שני אנשים תמימים ופציעתם. בין אם מדובר ברקע לאומני ובין אם מדובר ברקע עברייני, אין כל הבדל".

עוד ציין השופט כי החשודים פעלו כ"תמנון המשלח את זרועותיו כאשר כל אותן זרועות מחוברות לאותו ראש". הוא הוסיף כי מדובר במעשים קשים שכל אחד ואחד מהחשודים היה לכאורה שותף לו, ו"כולם יחדיו ביצעו את אותה משימה עבריינית שעניינה תקיפת שני החיילים התמימים".

עוד באותו נושא

הוארך מעצר התוקפים בחיפה: "כמו הלינץ' ברמאללה"
החיילים: "התוקפים צעקו 'יהודים' והתנפלו עם אלות"
דעה: לינץ' הוא לינץ', לאומנות היא לאומנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully