וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק מתוק: סטודנטים החרימו מכונות ממתקים בקמפוס

קובי דוד

1.3.2012 / 4:00

התאחדות הסטודנטים של מכללת עמק הירדן זעמה על חברת "משקר", שייקרה את המוצרים במכונות הניצבות בקמפוס ללא תיאום עם ההנהלה. החברה שמעה הביקורת, והורידה המחירים בחזרה

צדק חברתי עם טעם מתוק בפה: התאחדות הסטודנטים מהמכללה האקדמית כנרת שבעמק הירדן הכריזה בתחילת השבוע על חרם צרכנים כנגד חברת "משקר", המעמידה ברחבי המכללה מכונות חשמליות לממכר חטיפים וממתקים. הסיבה: בשבוע שעבר ייקרה החברה את מוצריה הנמכרים במכונות אלה ב-20 אחוזים, וזאת ללא אישור הנהלת המכללה. המחאה הגיעה אל חברת "משקר", שהחליטה להוריד מחדש את המחירים.

חברת "משקר" פועלת בתחומי המכללה כבר שנים רבות, וכן במקומות רבים נוספים ברחבי הארץ. בשבוע שעבר הבחינו הסטודנטים - הנמצאים בחופשת סמסטר - כי מחירי המוצרים הנמצאים במכונות התייקרו באופן ניכר: בין חצי שקל לשקל אחד לכל מוצר. על פי התקנון שנחתם בהסכם ההתקשרות בין הנהלת המכללה לבין חברת "משקר", כל העלאה של מחירי המוצרים צריכה לקבל אישור מטעם הנהלת המכללה, מה שכפי הנראה לא אירע הפעם. "עליית המחירים נעשתה ללא ידיעתנו. אנו מתנגדים בתקוף לעליית מחירים", הבהירו בהנהלת המכללה.

אולם, מה שהרגיז את הסטודנטים הוא כמובן לא עניין האישור – אלא העלאת המחירים. יו"ר התאחדות הסטודנטים במכללת כנרת, גיל עציון, ציין כי "אנחנו לא ניתן יד לעלייה לא מוצדקת של חטיפים ושוקולדים שצורכים הסטודנטים, על אחת כמה וכמה כשהעלייה נעשתה ללא אישור ופיקוח של הנהלת המכללה, בזמן הקריטי שבו הסטודנטים נמצאים בחופשת הסמסטר ולא מגיעים למכללה מדי יום".

מנכ"ל חברת "משקר", רונן אבישר, מסר בתגובה לדברים כי "העלייה בוצעה במספר בודד של מכונות. ברגע שנודע לי על התקלה ביקשתי לטפל בבעיה באופן מיידי. אנחנו נחזיר את המחירים הרגילים ללא ייקור נוסף. אין שום כוונה להעלות מחירים".

לקריאה נוספת
החרם על שטראוס הגיע למרכולים: "המחירים הם אסון"
הסטודנטים סימנו מטרות: שטראוס, אסם ותלמה
דעה: גם בכנסת מגלים שהמחאה עדיין חיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully